Sure Penny er glad igen

Historien er er at i går, da jeg kom hjem fra arbejde, var Penny pænt fornærmet.
Ikke noget med at hilse velkommen hjem, som hun plejer. Nej hun lå inde i soveværelset og kom faktisk ikke ind i stuen hele aften.

Meget underligt, når man tænker på, at hun plejer at være indenfor et par meter og er en rigtig hyggegøj.:smiley:
Nå men jeg tror at hun har været oppe at toppes med Hugo - der var kattehår over hele stuegulvet - så noget er der da sket.

Hugo var også meget bekymret, han rendte i pendulfart ind til hende, for lokke hende til at lege. Hun blev også vasket en hel del af ham.
Men fruen gav sig ikke en mm.

Da vi så skulle i seng, så smuttede hun ind i stuen og sov - det plejer hun heller aldrig. :frowning:

Her til morgen havde hun så glemt det hele og alt igen ved det gamle.

Jeg var ellers begyndt at blive lidt bekymret…

Ja, det er skægt, ikke? At de kan blive så fornærmede - og heldigvis også gode igen. :slight_smile:

Ja, det er vel også en eller anden form for personlighed :slight_smile:

Helt sikkert. Og den stakkels Hugo, som kunne mærke, noget var galt, og bare ville gøre hende god igen. Måske vidste han ikke engang, hvad han havde gjort galt… :wink:

Godt hun er blevet god igen…:thumbup:

Jeg var ellers klar til at komme og hente hende og give hende nyt hjem…pronto!! :ups:

ja, det tænkte jeg nok…:smiley:
Var det ellers ikke Roy, du var ude efter :høhø:

[QUOTE=Alhela;568318]ja, det tænkte jeg nok…:smiley:
Var det ellers ikke Roy, du var ude efter :høhø:[/QUOTE]

Jeg kan SAGTENS finde plads til dem begge :høhø:
Jeg har et stort hus…så jeg mener ikke at 5 katte ville være for meget!!

Vi kan jo alle have en dårlig dag :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;568410]Jeg kan SAGTENS finde plads til dem begge :høhø:
Jeg har et stort hus…så jeg mener ikke at 5 katte ville være for meget!![/QUOTE]

  • og sådan begyndte den sørgelige sag med den vestjyske Ragdoll-hoarder, som bare skulle have hver eneste Ragdoll, hun så… :smiley:

Kan næsten godt forstå dig - det er en meget smuk race.

[QUOTE=FinnFrode;568415]- og sådan begyndte den sørgelige sag med den vestjyske Ragdoll-hoarder, som bare skulle have hver eneste Ragdoll, hun så… :smiley:

Kan næsten godt forstå dig - det er en meget smuk race.[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Neeeej, jeg tror nok ikke, jeg bliver sådan en samler.

Sagde dog til manden i morges, at jeg gerne ville have to mere… en Bi-color og en Tabby.
Han svarede, at det så skulle være, når vi ikke havde så mange hunde.
Så han er jo ikke HELT afvisende :thumbup: