Sure tæer

Puha :tihi:

Kattegården er kaos lige for tiden…Tommy skifter træstammerne…og kattene er næsten hjemløse, for de har ikke fået alle stammerne op endnu som de plejer at have…men det kommer…rolig misser :smiley:

Og jeg maler stadig hegn… ja, selv Lou Lou er blevet malet i dag…

Men i dag fik vi vores sure tæer hjem og jeg kunne ikke lade være med at male limegrønne negle på dem :tihi:

Det er rigtig trædesten, men jeg vil have dem på hegnet.:smiley:
Det er en her i nærheden af os som laver dem, hun har også lavet det andet ophæng der er på et af fotoerne…mange andre flotte ting laver hun :thumbup:

Måtte også lige have sådan en NO-hund i bedet…så må vi se om de respekterer det, altså både HUNDE og KATTE…ikk’ misserne :høhø:

Tænk, at en kattegård kan indrettes så smukt… :thumbup:

p.s. Er det ikke på tide, I får lavet en side til Coon Danicas hjemmeside med de udendørs faciliteter. Den ville gøre sig godt på Katteindhegning.dk:slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1117309]Tænk, at en kattegård kan indrettes så smukt… :thumbup:

p.s. Er det ikke på tide, I får lavet en side til Coon Danicas hjemmeside med de udendørs faciliteter. Den ville gøre sig godt på Katteindhegning.dk… :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jo, jeg har også sat mig for at få gjort det…jeg skal lige være færdig med det sidste i kattegården…så gør jeg det :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1117310]Tak :slight_smile:
Jo, jeg har også sat mig for at få gjort det…jeg skal lige være færdig med det sidste i kattegården…så gør jeg det :D[/QUOTE]

Tak, Lisbeth. Det glæder jeg mig så til. :slight_smile:

Kattene tænker da bare “Bah, jeg er ikke en hund, jeg må godt pølle her” :tihi:

Sikke en smuk indhegning til dine katte :slight_smile: he he og tæerne er fine…