Susan Boyle

[quote=Britt Hammershøi;310657]Eva lige disse to nummer, forstiller jeg mig også lyder godt.
Du må lige anmelde cd´en så vi andre ved om det er noget at købe.[/quote]

Se foregående indlæg Britt :thumbup::thumbup:

[quote=Eva;306733]Jo selvfølgelig.

http://dk.cdwow.com/

De har musik i alle genrer, så det skulle være muligt at finde noget, man synes om.

Men man skal lige være opmærksom på, at de tit har den samme CD til forskellige priser - og så er det jo om at vælge den billigste.

:høhø::høhø::høhø::høhø:[/quote]I skal også huske at mange varer fra cdwow.dk bliver sendt fra feks. Hong kong - og bliver det taget i tolden, ja så er det at hoste op med ekstra klejner. Kender flere der har enten skulle hoste op, eller hvor det har været billigere at miste de allerede indbetalte penge.

Så vidt jeg husker må man købe for under 84,- før der kommer told på.

[quote=Rikke H;310668]I skal også huske at mange varer fra cdwow.dk bliver sendt fra feks. Hong kong - og bliver det taget i tolden, ja så er det at hoste op med ekstra klejner. Kender flere der har enten skulle hoste op, eller hvor det har været billigere at midste de allerede indbetalte penge.

Så vidt jeg husker må man købe for under 84,- før der kommer told på.[/quote]

Jeg har købt rigtig mange CD´er herfra og har aldrig været ude for at skulle betale ekstra.

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

[quote=Eva;310676]Jeg har købt rigtig mange CD´er herfra og har aldrig været ude for at skulle betale ekstra.

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:[/quote]Jamen jeg har også købt der en gang uden problemer :slight_smile: Det er jo ikke alt der bliver sendt fra Hong kong, ikke alt der bliver taget i tolden og til sidst - ordrer under de 84,-(det er der omkring) kommer der ikke told på :slight_smile:

Fandt lige nogle med samme erfaringer på nettet :slight_smile:

ellers så køb tingene fra England - så kommer der ikke told på :slight_smile:

hvor er det bare nogle flotte numre… kan godt forstå du er begejstret Eva!!