Susanne W

Tillykke Susanne med dit nye tilnavn som du har fået for at passere 1000 indlæg.

:wehu:Altvidende katte-sundheds-politiker uden omsvøb :wehu:

Jeg håber at du er glad for navnet :slight_smile:

:bananer:

Susanne,
Jeg håber, du er glad for dit tilnavn, som passer perfekt til dig IMHO :ok:

Tillykke med navnet :smiley:

Takker - det fik I godt nok hurtigt sneget ind ad bagdøren :høhø: Og det er jo skrækkeligt forpligtende, men jeg skal gøre mit bedste for at leve op til titlen.
VH
Susanne

Tillykke med navnet, men hedder det ikke alvidende? :slight_smile:

Det kan vist hedde begge dele…

alvidende adjektiv
uofficiel, men almindelig form: altvidende
Bøjning -, -
Udtale [ˈalˌviðˀənə] eller [-ˌviːðənə] tip

Betydninger
som ved alt

altvidende, part.adj. (jf. alvidende og Altvideri). den altvidende gud. Menn.i tiden.​VI.(1952).30. Edith Rode står også for mig som indbegrebet af den om kvinder altvidende og den altforstående. ClaraPont.​EL.II.168.

Alvidende er normalt noget, der er forbeholdt for vorherre :slight_smile: (alvidende, almægtig osv - det er lidt for stort for et bette menneske set herfra) Det synes jeg det skal blive ved med at være, hvis ellers jeg må vælge :slight_smile: Synes det er forpligtende nok som det er :slight_smile: (Og sikke en fed undskyldning for at være nødt til at komme på nye seminarer, hehe!)
VH
Susanne

“den om kvinder altvidende”

Nøgleordet her er “om”.
Det hedder “Alvidende”, når nogen ved alt om alting. Dvs generelt, al viden ligger hos den person.

Men specifikt, når det er med t, som i eksemplet ovenfor.
Man kan vide alt om et emne, men når man bare kan det hele, så er man alvidende :slight_smile:

Er enig med dig Susanne, du er jo ikke omnipotent

tillykke med tilnavnet

TILLYKKE med navnet - Så FLOT :slight_smile: