Sutskosovning!

Sjovt nok har alle kattene været ret afdæmpede i dag L så det meste af dagen er gået med at sove

Godt nok var Ozzy jo ikke på udstilling i går, men derfor kan man jo godt blive træt:

og man kan godt rulle sig sammen HELT inde i en sutsko:

Senere på dagen havde Adelie pludselig lagt sig i den - det er nyt…

For normalt ligger hun sådan her (som hun så også gjorde lige før…)



Hørte jeg et kamera?!

G Billedet af Adelie inde i sutskoen ligner et jeg sendte til Sugieh i DrawSomething… :tihi:

Jamen Delle SKAL da bare overraske dig for tiden. Hun gjorde det jo også med hængekøjen :tihi:

Ja… dumme kat… her køber man et dyrt kradsetræ med kurve fordi Damen ikke kan li’ at ligge blødt… og så… hrmpf

Hov… Jeg troede at sutskoen var forbeholdt til Phumba :uha: men de andre overtager måske når hun ikke bruger den? & Ib, jamen selvfølgelig dukker han da op når han høre et kamera, han skulle jo nødig gå glip af noget opmærksomhed :tihi: :hjerte:

Jaeh… den var købt til Phumba… men det er faktisk ikke så tit hun ligger i den mere… hun gjorde i starten… men efterhånden fortrækker hun ovenpå for at være fri for Ib der hele tiden mener at den der knurre-hvæselyd hun kommer med når hun ser ham… det må da betyde “jeg vil gerne lege med dig”… suk og så er den jo ledig til de andre :slight_smile:

(uvenskabet strækker altså ikke længere end at de fint kan stå og spise side om side og sådan noget. Det er bare Ib der er lidt fatsvag når det kommer til at begribe at ikke ALLE synes han er Guds Gave til katteverdenen hele tiden L))

Dejlige billeder - og Ib er der naturligvis som en mis. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;936693]Jaeh… den var købt til Phumba… men det er faktisk ikke så tit hun ligger i den mere… hun gjorde i starten… men efterhånden fortrækker hun ovenpå for at være fri for Ib der hele tiden mener at den der knurre-hvæselyd hun kommer med når hun ser ham… det må da betyde “jeg vil gerne lege med dig”… suk og så er den jo ledig til de andre :slight_smile:

(uvenskabet strækker altså ikke længere end at de fint kan stå og spise side om side og sådan noget. Det er bare Ib der er lidt fatsvag når det kommer til at begribe at ikke ALLE synes han er Guds Gave til katteverdenen hele tiden L))[/QUOTE]

ER Ib ikke guds gave da? :tihi:

Aaaiii Lisbeth - kan du slet ikke se frustrationen i Ibs udtryk? Adelie har lagt sig på sutskoen, så han kan ikke ligge derinde og råhygge - for han ved jo at du pludselig står der med kameraet og så gælder det om at ligge på en goooooooooooooood måde.
Hun er altså tarvelig hende Adelie

Hvor sødt. Elsker det billede, hvoir Ib sidder ved siden af og tænker “hvorfor er der lukket for hulen - Hvorfor sidder Adelie sådan så jeg ikke kan gå ind og putte?”

Altså Trekkie. Skulle du en dag blive træt af Delle-pigen, så sender du hende bare herhjem. For hun er altså deeeeejlig. :hjerte::hjerte::hjerte:
:wehuu::smelter:

Uh, jeg håber at Skaldepanden bliver ligeså glad for sin sutsko, som dine ser ud til at være. Herlige billeder. Jeg glæder mig til at se - især Dellen - på udstilling igen.

Altså Trekkie. Skulle du en dag blive træt af Delle-pigen, så sender du hende bare herhjem.
For hun er altså deeeeejlig. :hjerte::hjerte::hjerte:
:wehuu::smelter:

Uh, jeg håber at Skaldepanden bliver ligeså glad for sin sutsko, som dine ser ud til at være.
Herlige billeder. Jeg glæder mig til at se banden - især Dellen - på udstilling igen.

Jeg synes også at Ib tænker: Hvornår bliver det min tur :?
Det vigtigste er at skoen bliver brugt, om det så er som hule eller madras :tihi:

Ser ud til at være en rigtig dejlig sutsko ( og en dejlig Adelie :hjerte:) :thumbup: Og stakkels Ibbermand der må arbejde så hårdt for opmærksomheden :høhø: :tihi:

[QUOTE=Maibrit;936836]Altså Trekkie. Skulle du en dag blive træt af Delle-pigen, så sender du hende bare herhjem.
For hun er altså deeeeejlig. :hjerte::hjerte::hjerte:
:wehuu::smelter:

Uh, jeg håber at Skaldepanden bliver ligeså glad for sin sutsko, som dine ser ud til at være.
Herlige billeder. Jeg glæder mig til at se banden - især Dellen - på udstilling igen.[/QUOTE]

Chancen for at jeg bli’r træt af min lille Krølling er ikke ret stor L Jeg bli’r mere og mere betaget af den race (og det var jo slet ikke meningen L) Hun er nemlig en rigtig dejlig kat og hun overrasker til stadighed med nye ting hun pludselig kan lide :slight_smile: Det er da sjovt :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;936837]Jeg synes også at Ib tænker: Hvornår bliver det min tur :?
Det vigtigste er at skoen bliver brugt, om det så er som hule eller madras :tihi:[/QUOTE]

Og det bli’r den :slight_smile: Den er vældig populær, både Phumba, Ozzy og Adelie ligger ofte i den (på skift altså L) Ib og Stevie har ikke rigtig fået øjnene op for dens fordele, men det kan være det kommer her til vinter når det bli’r køligere :slight_smile: