Svar på Ferinas blodprøver

Så fik jeg endelig svar på de sidste blodprøver, angående hvordan det ser ud med hendes indre organer.

Og alt var OK - hjerte, lever, nyrer var fine - hvor er jeg bare lettet

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvor dejligt

Tillykke - det var dog en dejlig nyhed :wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvor må det have været en lang weekend :surrender1: godt det hele så ender godt :slight_smile:

Sådan gamle tøs, altså Ferina :slight_smile:

Og hendes mave - hvordan går det?

Nååå det var bare SÅ godt :slight_smile: SÅ var det nok bare en mega edderkop med lange ben som drillede i maven :wink:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;713548]Sådan gamle tøs, altså Ferina :slight_smile:

Og hendes mave - hvordan går det?[/QUOTE]

Jeg tror (og håber) det er overstået - jeg har ikke observeret tyndt i kattebakken i flere dage.

Men jeg fortsætter med zoolac et par dage endnu for en sikkerheds skyld. :smiley:

Hvor skønt med sådan en omgang dejlige resultater :slight_smile:

Håber også at maven er på plads :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=Eva;713540]Så fik jeg endelig svar på de sidste blodprøver, angående hvordan det ser ud med hendes indre organer.
Og alt var OK - hjerte, lever, nyrer var fine - hvor er jeg bare lettet [/QUOTE]

Det var en dejlig opdatering, Eva. :slight_smile:

Dejligt :slight_smile:
Tillykke - jeg ved hvor meget man kan bekymre sig.

:thumbup: YES! Det var da en dejlig opdatering, tillykke med det og :kryds: for at I har overstået maveproblemerne.

Hvor er det super dejligt at høre! :thumbup:

Dejligt at alt er fint med hende nu :slight_smile:

Det var en dejlig nyhed :thumbup:

Årh, det var dejligt at høre :slight_smile:

Åh hvor godt…sej gammel tøs. Giv hende en køsser fra mig

Åhh hvor skønt, uanset hvor meget man prøver så kan man ikke lade være med at bekymre sig :thumbup::danser::danser:

Hvor er det bare fantastisk- dejligt hun er en sund og rask ældre misser :hjerte:

Hvor godt Eva :slight_smile:

Hvor er det bare dejligt at høre Eva.

sikke en lykkelig slutning ovenpå alle de tanker der må have kørt oppe i hovedet på dig.