Sweety kommer til DK

Jeg glæder mig til den 1. februar, for der tager jeg flyveren til Amsterdam og henter denne lille sag:wehuu::wehuu:
Hun har en fantastisk stamtavle og et look som jeg er helt vild med.

Hold da op, hvor er hun kær

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Ih altså Gitte, hvor er hun bare helt ubeskriveligt nuttet! :hjerte: Kan godt forstå du glæder dig til at hente hende.

Skal hun og Kalle lave super smækre missebørn en dag? :høhø: :thumbup:

Ouuuhhh for en lille cutiepie!

Må jeg foreslå en anden stavning: Sweetie :slight_smile: Dels, fordi hun er så super-sød og feminin - og dels, fordi jeg allerede kender en Sweety-fladsnude, som bare er elskelig (http://www.amalias.dk/index.php?id=75).
Begge superdejlige fladsnude-pigemisser :thumbup:

hvor ser hun dejlig ud…hun har et frækt glimt i øjet

Åhh for syv søren da… Hvor er hun bare dejlig

Kan godt forstå du glæder dig - Tillykke med den smukke. :smiley:

I guuuder en missekat :besvimer:

hun er da bare aalt alt alt for nuttet :wehuu:

[quote=MiSi;326764]Ouuuhhh for en lille cutiepie!

Må jeg foreslå en anden stavning: Sweetie :slight_smile: Dels, fordi hun er så super-sød og feminin - og dels, fordi jeg allerede kender en Sweety-fladsnude, som bare er elskelig (http://www.amalias.dk/index.php?id=75).
Begge superdejlige fladsnude-pigemisser :thumbup:[/quote]

Jamen, nu er hun døbt det på stamtavlen - men jeg er sikker på, at Schiller nok skal give hende et eller andet fjollet navn, når hun kommer -LOL Det er jo ham der er mester for navnene Kalle, Blå og Ko.

Jeg mangler stadig en tak knap - men I skal ihvertfald have et stort tak for jeres pæne ord om Sweety :slight_smile:

Selvfølgelig skal Kalle og hende have børn. Kalles harem bliver støre og større…:smiley:

[quote=Camilla;326753]Ih altså Gitte, hvor er hun bare helt ubeskriveligt nuttet! :hjerte: Kan godt forstå du glæder dig til at hente hende.

Skal hun og Kalle lave super smækre missebørn en dag? :høhø: :thumbup:[/quote]

Nårh derfor! Det er hr Schiller, der er mand for de gale navne -LOL

“Blå”, altså… -LOL

Hvad finder han ikke på til den lille ny - Pie-pigen, Tærten, eller noget

[quote=MiSi;326800]Nårh derfor! Det er hr Schiller, der er mand for de gale navne -LOL

“Blå”, altså… -LOL

Hvad finder han ikke på til den lille ny - Pie-pigen, Tærten, eller noget[/quote]

Ja Blå suk men det passer nu godt til ham, selv om min dyrlæge ryster på hovedet af navnet…:stuck_out_tongue:

Uh, hvor er det spændende! :slight_smile: Det må da blive nogle super smukke mislinger. Måske man kan aflægge en bestilling på en lille cremebasse? :høhø: :smiley:

Du ved min mening om den lille Sweety-pie :slight_smile: Hun er noget af det skønneste, jeg længe har set :hjerte::hjerte::hjerte:

Og du er tvangsindlagt til besøg af Kalles gamle madmor, når der kommer nye til i hans harem. Jeg er jo nød til at holde øje med, om kvaliteten til ham er i top -LOL-LOL-LOL

ej for søren da en lækker exo trold, hun er da bare så bedårende

MVH
Gitte

Du skal være så hjertelig velkommen til den tid.

Jeg håber, at hun er sølv, for opdrætteren er lidt i tvivl…men lad os se, når hun bliver lidt ældre.

[quote=Marsini;326933]Du ved min mening om den lille Sweety-pie :slight_smile: Hun er noget af det skønneste, jeg længe har set :hjerte::hjerte::hjerte:

Og du er tvangsindlagt til besøg af Kalles gamle madmor, når der kommer nye til i hans harem. Jeg er jo nød til at holde øje med, om kvaliteten til ham er i top -LOL-LOL-LOL[/quote]

He he - du kommer bare.

Jeg håber da, at de skønheder kan hive ham ud af sin elskede Ikea-pose…:tihi:

Olala hun er kæmpe dejlig :slight_smile: lugter jeg en gran familieskab med Titanic :slight_smile:

Hvor er hun smuk
:wehuu: :wehuu: