Sweety kommer til DK

Hvor ser hun dog yndig ud og sikke nogle smukke øjne hun har :wehuu::wehuu::wehuu:

Kæft ( undskyld mit franske ) …Hvor er hun altså dejlig, se lige de store runde øjne !! :slight_smile:

Hun er da bare den smækreste lækreste lille missepige og sikke da nogle yndige og store skønne øjne,og hold da op en farve de får :slight_smile: !!!
Misundelig ?
Nix Bix,overhovedet ikke,det er jo en griiim ting og det skal vi ikke have noget af…
Men jeg var også gerne rejst ud i verden efter hende,hvis jeg havde exo’er :slight_smile: !!

Hun er godt nok en rigtig kær og yndig lille dame :wehuu:

Tusind tak alle sammen for jeres pæne kommentarer til lille Sweety. Det sætter jeg stor pris på - tak:):slight_smile:

Der er desværre ikke de samme Bad Morrong linier i hende, som i Titanic - men jeg er nu sikker på, at hendes stamtavle er ganske ok alligevel :):slight_smile:

Nååårh, hvor er hun da skøn den lille bamsepige :wehuu::wehuu::wehuu:

Føj, føj, føj!!! hvor er hun ubeskrivelig nuttet, - – godt der ikke er længe til 1. feb,

Knus fra Cats og Conni

Wow:wehuu:Hold da op hvor er hun smækker Gitte:hjerte::hjerte::hjerte:, ham Kalle er da noget heldig for tiden:ok:

Kalle fortjener alt - han har jo gjort det så godt på udstillingerne. Jeg er meget glad for, at du kan li’ hende…selv om hun er skaldet…gg

Ha ha Lise - godt du er vågen…de er jo i familie:høhø::høhø:

Hehe Gitte, Joh men ud over det har du mega lækre linier i den tavle…Tillykke endnu engang med tøsen med de Smukke øjne.