Syden sol kalder

Ja så er det imorgen tidelig vi suser afsted i flyet mod Egypten. Ikke at jeg stadig forstår det, men det kommer forhåbentlig når vi er i lufthavnen imorgen. :slight_smile:

Jeg glæder mig som en gal, og så alligevel ikke. Kæft det bliver hårdt at skulle undvære mine katte-misser i 15 dage. - Bare tanken om at de skal være alene, gør helt ondt helt ind i mit hjerte. :ked: - De får besøg 2 gange om dagen, men alligevel, det er ikke det samme. :frowning: Ved godt det sagtens kan klare det. Jeg er bare en pyller røv…:ups:

Men ud over savnet til katte-misserne, så bliver det bare lækkert! Håber virkelig vi kommer ned til rigtig godt sommervejr, så vi kan komme i mindre tøj og få lidt kulør på kroppen! :smiley:
Snorkel, maske og svømmefødder er pakket, så nu håber jeg at jeg kan få snorklet til den helt store guldmedalje! :yatta:

Jeg vil få pakket det sidste, det er vidst en meget god idé at få det hele på plads, så jeg er klar til vi tager taxa’en mod kastrup om 8 timer. :fin:

Kan I alle sammen have det godt her hjemme. - Forbered jer på billeder, MASSER af billeder når jeg kommer hjem igen. :tihi:

Rigtig god og dejlig ferie. Misserne skal nok have det godt :slight_smile:

Nyd solen og varmen :slight_smile:

God tur og nyd solen dernede. :slight_smile:

Tusinde tak begge to. :slight_smile:

Håber du får en kanon tur i solen :slight_smile:

Selv har jeg lige fået bekræftet at jeg snart skal til Sydafrika - nærmere forstået Durban - og her er der sommer. Nu hvor den værste glæde har lagt sig kommer alt det praktiske så ind i tankerne. Og her er det min søn og min Noni misling der fylder. Pyhaa hvordan skal jeg dog undvære dem i 14 dage?

Varmen glæder jeg mig til - men rent fornøjelse er det ikke. Jeg skal afsted i forbindelse med mit arbejde og samtidig skal jeg undvære det jeg holder allermest af!

Knus Gitte

Nåede så ikke at ønske dig god tur, men gør det alligevel :høhø:
Håber det bliver rigtigt fedt for jer, håber på en masse gode billeder og feriefortælling i vores forum (under ferier) :thumbup:

Tak til jer begge. S

Ja så sidder vi endelig her nede, efter laaaaang ventetd i lufthavnen i Egypten. Systemet brød ned, så vi stod i næsten 2 timer i køen med visum. Suk

Idag har vi haft 25-30 grader, og det er bae lækkert. :smiley:

Jeg havde ikke regnet med så godt vejr, så jeg skal ud og kæbe lidt ekstra sommertøj. lol

Er ud i Hurgada eller i Sharm el Sheik? :slight_smile:

Jeg er i Hurghada. :slight_smile:

Der er bare super skønt, :thumbup: har boet på deres Sheraton :slight_smile:

Ja det kender jeg så ikke - Det er første gang jeg er i Egypten. :smiley:

Men nøj her er lækker varmt. - Kan slet ikke forestille mig der er sne i lille Danmark. :S

Hvad hotel bor du på?

:ups:Jeg tro jeg kom til at sende din nullerputseng idag da jeg skulle sende andre. HVIS den er sendt retur inden du kommer hjem må du sige til…og jeg opdager det jo nok…så sender jeg den igen…beklager :pote:

Jeg bor på Elysees Hotel - Ikke et hotel jeg kan anbefale… :S

Men her er sol og varme, og det er det der tæller. :yatta:

Helt iorden Brita, tænk ikke på det. Går helt sikkert. :slight_smile: Fortalte min søde faste pakepost dame jeg ventede pakker (Dog andre) og hun bare kunne stlle dem. Så ville katte sitterne finde dem. - Så det er helt sikkert ikke noget problem. :slight_smile:

Jeg vender hjem D. 26, så sender pengene et par dage efter. Håber det er OK. Tror jeg kommer til at overfalde katte-misserne i nogle dage efter vi kommer hjem.

JEG SAVNER DEM!!! :ked: