Synes lige i skal se hvorfor jeg har været fraværnede!

Hej Allesammen

jeg har den sidste uge ikke været meget forbi, men jeg har ikke glemt jer -kramer

Vi knokler på livet løs i vores stue, utroligt man gider sp meget bøvl når hytten alligevel skal sættes til salg!! men synes da lige i skulle se hvad det er vi har gang i! -øøøvvvs

mandag i sidste uge brækkede vi det gamle plankegulv op og flyttede 20m3 grus ind i stuen for at fylde den gamle krybekælder op!

tirsdag lagde vi armering, isolering, fik lagt gulvarmeslanger og fornyet elinstallationen

onsdag kørte vi så 4m3 betom på og gulvet stod herefter til fredag og tørrede til vi igen kunne gå på det.

Fredag og lørdag brugte vi på at dampe det gamle tapet af

og søndag blev alle vægge sandspartlet.

i dag har vi så malet loft og gjort sandspartlen klar til tapet som skal på i morgen.

Puh det er godt nok et større projekt vi har kastet os ud i, i denne omgang! det er belevet til meget sene aftner og meget lange arme.
Vi er for nærrige til at betale os fra håndværkere så alt er lavet selv med hjælp fra familiemedlemmer og venner, og ungerne blev passet mens gulvet blev fyldt og støbt ellers var vi aldrig nået dertil hvor vi er nu!

Nå det var bare lige en billedillustration af hvordan man kan vælge at holde sin ferie

puha sikken en omgang, ja jeg ville osse være meget fraværende hvis det var mig så meget at jeg slet ikke ville være sån et sted -høhø
men et rigtig flot resultat, det kan i være superstolte af

Enig -thumbs

Det ser da godt ud -bananer -

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Jeg er skide ligeglad med hvor meget I knokler, det har jeg selv prøvet, det tog 2 år at få vores gamle hus nogenlunde i stand…næææææ men ham her

åhhh SUK hvor han er skøn -forelsket [oregonian_bear9.gif] [bigkiss] -møzkram -likeit man får helt lyst til at tygge lidt i ham, han ser ud som marcipan…

Det skal heller ikke være nogen hemmelighed at jeg flere gange i den forgangne uge har haft lyst til at grave mig ned -riprip (<---- ja ok måske en lidt drastisk smiley)
alle vores stuemøbler står stakket op under vores overdækkede tearesse, og da stuen som i ser den på billederne har været delt i 2 tidligere hvoraf det ene værelse fungerede som soveværelse betyder det at børnene er flyttet sammen og vores soveværelse er blevet et hummer på 2.5 x 2.5 m kattene har været forvirrede og panikken var stor da Khiva pludselig en eftermiddag var væk. hun havde set sit snit til at hoppe ud gennem et vindue der stod åbent.
Samtidig har børnene været hjemme de sidste par dage den store på 3½ er selvhjulpen og en engel at ha med at gøre, han hygger sig med vores fjernsyn står i soveværelset! Men den lille på 1½ puuuuh -hammerhead -hammerhead -surrender

samtidig har vi været så “dumdristige” at købe nye stuemøbler, jeg glæder mig meget til at få dem, men hva så med de gamle -argh -argh

ja ja behøver jeg at sige jeg glæder mig til vi er færdige. Gulvet skulle meget gerne være lagt søndag aften. Jeg har så valgt at desertere Lørdag middag et par timer jeg har nemlig en kop kaffe, en kattesnak og et killingenus der trækker RIGTIG meget (jaja MB du kan godt læse jeg forventer en kop kaffe -kramer)

nåhh nu så jeg lige hvor du boede, hvad er det for møbler hva -shhhh

Du kommer bare og tygger, han ved han er lækker… jeg skal også gerne servere en kop kaffe til -hæhæ

Det skal heller ikke være nogen hemmelighed at jeg flere gange i den forgangne uge har haft lyst til at grave mig ned -riprip (<---- ja ok måske en lidt drastisk smiley)
alle vores stuemøbler står stakket op under vores overdækkede tearesse, og da stuen som i ser den på billederne har været delt i 2 tidligere hvoraf det ene værelse fungerede som soveværelse betyder det at børnene er flyttet sammen og vores soveværelse er blevet et hummer på 2.5 x 2.5 m kattene har været forvirrede og panikken var stor da Khiva pludselig en eftermiddag var væk. hun havde set sit snit til at hoppe ud gennem et vindue der stod åbent.
Samtidig har børnene været hjemme de sidste par dage den store på 3½ er selvhjulpen og en engel at ha med at gøre, han hygger sig med vores fjernsyn står i soveværelset! Men den lille på 1½ puuuuh -hammerhead -hammerhead -surrender

samtidig har vi været så “dumdristige” at købe nye stuemøbler, jeg glæder mig meget til at få dem, men hva så med de gamle -argh -argh

ja ja behøver jeg at sige jeg glæder mig til vi er færdige. Gulvet skulle meget gerne være lagt søndag aften.

Jeg har så valgt at desertere Lørdag middag et par timer jeg har nemlig en kop kaffe, en kattesnak og et killingenus der trækker RIGTIG meget (jaja MB du kan godt læse jeg forventer en kop kaffe -kramer)
[/quote]

Jeg garanterer dig for at du skal få kaffe, ALT det du kan drikke -hæhæ -hæhæ

det er reolen du kan se på bagvæggen, et hjørnebord på 1x1 m, et tvbord, og et sofabord med et lille kak i det ene hjørne, alle under 1 år gamle -toshy

Og ja Sisse det er jo ikke andet end en spytklat fra dig od fra stedbeskrivelsen i din profil!

det lyder satme dejligt -thumbs

Det skal heller ikke være nogen hemmelighed at jeg flere gange i den forgangne uge har haft lyst til at grave mig ned

ja du har da ikke skulle grave så lang -høhø

nej der er ikke så langt, jeg har selv boet i Båring på byvejen.

men hvis du ikke ved hvor du skal gøre af møblerne, når i engang når så langt, så er jeg lige på vej :slight_smile:

nej jeg kunne bare ha valgt at ligge mig inden de fyldte grus på ikk -høhø

Jamen vi er allerede så langt, smider dig lige en pb

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Hold da op… Der er da ellers sket noget kan jeg se… -thumbs -thumbs

FLOT arbejde - der kan I sq sagtens klappe jer selv på skulderen -thumbs -thumbs

mange tak til jer alle sammen -kramer

men jeg glæder mig nu til at kunne “prale” af det færdige resultat