Synes lige i skal se hvorfor jeg har været fraværnede!

Det kan jeg dælme godt forstå [smilie=hate-tunz.gif] -engel

Jeg er da også spændt på at se det færdige resultat [bigloony]

Pu ha sikke et arbejde i har kastet jer ud i.

Kan så udmærket forstå at du ikke har haft tid til at sidde ved “klampebrættet”. -høhø

Det ´bliver superflot når I bliver helt færdige med at indrette jeres nye stue, det er altid dejligt med fornyelse.

ja det er lidt af en opgave vi har pådraget os -høhø

uha det der med at indrette er vi længe færdige med -shhhh men jeg glæder mug til at få sat møbler ind på deres dertil indrettede steder, det er nemlig ikke kun os der er belevt forkælet med nye møbler, men også kattene har pga den udviede plads i stuen fået ikke mindre end 2 nye miljøer at gi sig i kast med, hvoraf det ene kommer til at stå på første parket med udsigt til verdnen udenfor genem vinduet den ene vej og akvariet den anden [cat-aquarium.gif]

Uha. Det lyder bare så lækkert for jer. [bigloony]

Så blir det spændende hvad de små katte vil hygge sig mest med: Akvarium eller kattemiljø.

Mit bud bliver begge dele :stuck_out_tongue:

Møblerne kommer virkelig til at sætte prikken over i.

Man bygender jo helt at få en lille indendørsarkitekt i sin mave, at af se jeres flotte arbejde. Her kunne der så sandelig også trænges til en omrokering, og dine fine billeder og ikke mindst arbejde, ja, så får man nogle fede ideer -bravo

Sikke et arbejde I har været igang med der. Mange tak for synet. Jeg glæder mig til at se før og efter billeder, når I når dertil. Det ser jo ud til at blive super godt for jer allesammen -thumbs

Hold op et projekt i er i gang med, men det bliver dejligt når det hele er og står færdigt og med nye møbler lækkert

Kattene skal nok falde til ro igen når i er færdige med det hele

flotte billeder det siger lidt om alt det store arbejde i har gang i

glæder os til at se billeder af det færdige resultat hehe

knus til jer alle og mange tanker går til jer… :stuck_out_tongue:

-pote -pote -pote

Ahhh Marianne, jeg havde slet ikke set du var kommet herind, jaaaaah -balloons

Ja det bliver rigtig godt, i dag står dagen i tapetes tegn :stuck_out_tongue: og i morgen maling! så ken jeg efterhånden se en ende på det hele -wehu