Synkronisering af iTunes / iPhone?

Min mac-computer blev stjålet og jeg har nu fået en ny. Den nye mangler selvfølgelig al det musik, jeg havde lagt ind på den gamle. Det ligger stadig på min i-Phone, men kan det passe, at man ikke kan synkronisere ‘baglæns’, altså fra iPhone til iTunes? Det er kun få af numrene, der er købt i iTunes Store, resten er kopieret fra cd’er.

Jeg håber, nogen kan hjælpe. Ellers må jeg igen til at slæbe cd’er med på arbejde og få dem lagt ind :rock:

Jov det kan man da godt, jeg har ihvertfald købt sange / spil på min iPhone, som nu ligger på min computer.

Jeg har ikke undersøgt det for nylig, men i sin tid kunne man købe programmer, der kunne sende musikken fra iPod/iPhone tilbage i computeren. :gruble: Men jeg tror måske kvaliteten lider under det? Jeg ved det ikke, musikken i min iPhone bliver i hvertfald komprimeret, så den fylder mindre end på min Mac.

Red.
Sådan noget som det her…
http://www.macupdate.com/app/mac/12213/irip

Jo men problemet er netop de sange, der IKKE er købt via iTunes men bare lagt over fra mine egne cd’er.

[QUOTE=Ann R;592245]Jeg har ikke undersøgt det for nylig, men i sin tid kunne man købe programmer, der kunne sende musikken fra iPod/iPhone tilbage i computeren. :gruble: Men jeg tror måske kvaliteten lider under det? Jeg ved det ikke, musikken i min iPhone bliver i hvertfald komprimeret, så den fylder mindre end på min Mac.

Red.
Sådan noget som det her…
http://www.macupdate.com/app/mac/12213/irip[/QUOTE]

Ja, eller den anden, der er link til (ipod to mac) - men jeg vil altså ikke betale for det. Så må jeg bare tage alle cd’erne med igen…
Det er nu underligt, at man ikke kan synkronisere begge veje mellem computer og iPod/iPhone. Det ville da ærlig talt være det enkleste.

Der findes et program som kan klare det for dig, jag skal lige checke navnet på det på min stationære imorgen :slight_smile: Det tillader også multiple connections :slight_smile:

Copytrans hedder programmet :slight_smile:

Tak - det ser jo godt ud. :ok: Jeg må spørge vores it-mand, om jeg må downloade det.

Altså, den nye itunes har Finn lige downloaded og har copieret musik fra ipod til itunes. Den nye udgave tillader også multiple connections, om det samme er det samme for mac er jeg ikke klar over :slight_smile:

Men ellers er det andet program rigtig godt :slight_smile: