Ta selv bord

Jack er blevet en lille smule forkælet :slight_smile: Har lavet hans helt eget “bord” hvor alle hans grøntsager, frugter og rodfrugter kan ligges.
Og han elsker det :smiley:

Uhm hvad skal man mon vælge først?

Pære, lad mig spise pære :smiley:

Man bliver da bare i så godt humør af at se en ninus med masser af valgmuligheder og skøn grønt mad! :smiley:
Det kan godt være at der er mange gode ting i de der foderblandinger, men det slår stadig ikke at de har noget godt at sætte tænderne i! :hjerte:

[QUOTE=Ravn;1196368]Man bliver da bare i så godt humør af at se en ninus med masser af valgmuligheder og skøn grønt mad! :smiley:
Det kan godt være at der er mange gode ting i de der foderblandinger, men det slår stadig ikke at de har noget godt at sætte tænderne i! :hjerte:[/QUOTE]

Helt enig. Rent faktisk er det sundeste tørkost (what ever) rene græspiller :confused: og det er sku da kedeligt. Jack gider ikke spise dem, så han får en blanding med tørret grønt, græspiller og hø :slight_smile: Det kan til nød spises, meeen ikke med hans gode vilje. Han vælger hellere kattenes tørkost :confused:
Jeg holder også på at en god alsidig blanding af grønt er langt sundere og mere naturligt for kaninen (tror han koster mig omkring 5-600kr i grønt pr. måned) Men de penge ligger jeg jo gladeligt…

:inlove: - og den slags billeder kan du vel meget passende lægge i en undergruppe jeg ikke har adgang til fremover…:høhø: Kæææft han er sød :hjerte:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1196389]:inlove: - og den slags billeder kan du vel meget passende lægge i en undergruppe jeg ikke har adgang til fremover…:høhø: Kæææft han er sød :hjerte:
VH
Susanne[/QUOTE]

Åhh Susanne pjat med dig.
Det værste er vidst nok at han tror han er en kat, og så af racen Europé :wink: Han bor jo sammen med de tre drenge :wink: