Tænk hvis du vandt

hvis jeg vandt… den er let nok :slight_smile:

og når jeg havde købt de grunde - så skal huset lige udbygges - vi gør fra 110 + 30 kælder til 280 + 200 kælder

her ser i huset i 280 kvm - første plan med og uden tag…

og vupti - så ville jeg bygge 500 kvm katte voilere og fordele en mio ud til KV og IK pg pindsvine vennerne, få lavet HELE haven med alle typer frugt træer, bærbuske og en fantastisk krydderurtehave og køkkenhave

og så i øvrigt leve lykkeligt til mine dages ende af 15% i rente af resten… mens jeg gik på arbejde og levede et normalt liv på min halve hektar…

fordelen ved at have start kapital på over 100 mio er at du kan få en fornuftig rente gg

og så ville jeg se at få de børn som jeg i øvrigt glæder mig til at få

Det kommer sørme an på, hvor meget jeg vandt :wink:
Men vandt jeg nok - og det er omkring 13-14 millioner :wink: Ville jeg købe en penthouse lejlighed i to plan med tagterrasse med udsigt over havnen. Jo, jeg ved præcis hvilken. Men også at det bliver ved drømmen, for selv om vi da spiller en gang imellem, vinder vi jo aldrig noget :wink:



Spiller ikke lotto, men ville helt klart begynde at projektere og planlægge mit nye hjem :smiley: (Er snart færdig som bygningskonstruktør).
Og så ville jeg købe en bærbar og en New Foundland og en Somali <3

Så ville der lige gå et par millioner ud til mine forældre, min søster og hendes mand som lige er blevet arbejdsløs, da han nægtede at tage fra min søster og deres 2 årige til Afganistan og alle de lande, og selvfølgelig også lige lidt til veninder og vennerne :slight_smile:

Lasse spurgte mig i går, hvor vi skulle bo, hvis vi vandt den store gevinst.
Og tænk … jeg tror vi skulle bo, hvor vi bor :slight_smile:

Men jeg ville starte med at rive huset ned og få bygget et nyt med lidt mere plads og bedre indretning.
Og så skulle vi på ferie … mange gange :slight_smile:

Åh jeg er nu ret sikker på, at 100 mio ville gøre mig meget, meget lykkelig :wink:

Jeg ville købe en gård på Tåsinge, med masser af jord til. Der skulle være en kæmpe indhegnet have til kattene, og en lækker staldbygning med plads til et par heste :slight_smile: Jeg ville have den hund, jeg altid har drømt om, og jeg ville lave den vilde køkken- og urtehave. Der skulle være lidt høns og gæs og grise og køer, som skulle leve et liv i sus og dus, indtil de skulle spises :slight_smile:

Ak ja…det er min drøm :slight_smile: Og jeg skulle så absolut ikke lave noget, andet end at passe hus, have og dyr (hvilket vist også bliver et fuldtidsarbejde i sig selv :smiley: )

Derudover skulle min familie stensikkert møgforkæles :hjerte:

Hvis vi skal være alvorlige :wink:
Nej man bliver ikke lykkelig af penge. Men man kan slippe for en hel del bekymringer hvis man ikke skal spekulere på penge. Det er måske ikke “lykke” - men det er sørme en del værd for sjælefreden.

[QUOTE=Ann R;771770]Det kommer sørme an på, hvor meget jeg vandt :wink:
Men vandt jeg nok - og det er omkring 13-14 millioner :wink: Ville jeg købe en penthouse lejlighed i to plan med tagterrasse med udsigt over havnen. Jo, jeg ved præcis hvilken. Men også at det bliver ved drømmen, for selv om vi da spiller en gang imellem, vinder vi jo aldrig noget :wink:



[/QUOTE]

Den lejlighed tror jeg altså også godt at jeg kunne nøjes med :høhø:

Ja, ikke? Hvis det nu skulle være…
Det er Havneholmen, lige bag Fisketorvet. Så indkøb, restauranter, biografer osv osv er lige i baghaven :wink:

Nå, men nu ER der jo ikke lige chance for 13-14 millioner… så deet…
suk!

Uhhhmmmm - Havneholmen :slight_smile: Jeg SAVNER at bo på Havneholmen… Nu var det jo godt nok ikke liiiige i den prisklasse jeg boede - men hold kæft hvor er det bare et skønt område :slight_smile:

Nåå, men vant jeg, ville jeg betale min gæld til banken og til min mor. Jeg ville smide alt gammel tøj og sko og alt sådan noget ud og fylde på med nyt. Jeg ville flytte til en ny lejlighed inde i Århus. Jeg ville give penge til min familie og nogle få mennesker omkring mig, der mangler. Jeg ville give penge til IK og KV og Hestenes håb og andre organisationer… Og så ville jeg rejse jorden rundt. Og resten skulle bare gå til at forsøde mit pensionistliv :slight_smile: Uhhhhhhhhhhhhm - en god drøm :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;772346]Uhhhmmmm - Havneholmen :slight_smile: Jeg SAVNER at bo på Havneholmen… Nu var det jo godt nok ikke liiiige i den prisklasse jeg boede - men hold kæft hvor er det bare et skønt område :slight_smile:
[/QUOTE]Okay, mindre kunne godt gøre det. :wink: Men det er heller ikke rigtig muligt, så deeet… men ja, der ser rigtig dejligt ud :ok:

Jeg har altid sagt jeg ville dø en langsom død hvis jeg blev puttet i lejligheden i byen… og det tror jeg faktisk stadig en del på :slight_smile: meeeen det der ser nu ud til kunne være til at leve med :slight_smile: om ikke andet så et stykke tid )

Det er okay - jeg synes landet er fint - på billeder :wink:
Godt der er noget for alle :ok:

[QUOTE=Ann R;772408]Det er okay - jeg synes landet er fint - på billeder :wink:
Godt der er noget for alle :ok:[/QUOTE]

Billeder lugter heller ikke :wink: Og ja… heldigvis :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;772300]Hvis vi skal være alvorlige :wink:
Nej man bliver ikke lykkelig af penge. Men man kan slippe for en hel del bekymringer hvis man ikke skal spekulere på penge. Det er måske ikke “lykke” - men det er sørme en del værd for sjælefreden.[/QUOTE]
HELT enig - og som en engang skrev:
Penge kan ikke købe lykken, men det er mere behageligt at græde i en Mercedes end på en cykel.

Så flyttede vi laaaangt væk fra Lolland til et kæmpe hus med kæmpe indhegnet have…alt skulle bare være istandsat efter vores ønske og der skulle bare være masser af plads :hjerte: OG der skulle være…hjerterum som det allervigtigste :hjerte::hjerte:

Jeg tror nu, der altid vil være hjerterum, hvor du er - uanset boligens størrelse.

Tak.:hjerte:
Hvis du vidste hvor jeg blev glad for de ord :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tror faktisk ikke jeg ville lave så meget om. Jo, huset ville blive betalt ud, og vi ville kunne købe ny bil kontant. Og så ville vi kunne rejse noget mere… Og få renoveret huset nu - og rent faktisk få folk til at gøre det i stedet for vi selv går og pusler med det (selvom der nu er noget særligt ved at man selv har gjort det!)
Og så skulle mine bonusbørn have det beløb hvert år som var muligt uden at de skal betale skat af det.

Og ja, så ville jeg da lige gå fuldstændigt shop-amok!

Og have den der ro, at HVIS nu man mistede sit job, så gjorde det ikke noget økonomisk…