Tænkte om i havde set hvad der bliver skrevet om siden her

Det er ikke alle anmeldelser der er helt godt :frowning:

Jeg er nu meget tilfreds

Jeg synes at 7.2 ud af 10 er helt hæderligt, og at der nogle der er sure og utilfredse er jo bare naturligt. Heldigvis er man ikke tvunget til at være her hvis man ikke bryder sig om det:tihi:

Hov, nu er den oppe på 7,5 efter min anmeldelse:D

Jo, vi har set det, men tak min pige for at huske os på at checke engang imellem. :slight_smile:

Det var ikke fordi jeg ville sige noget med det mellem linjerne… Det var udelukkende fordi siden kom op som nr. 2 på Googles søge resultater

Tjaeh, ikke alle kan jo lide det samme… :slight_smile:

Tror jeg skam heller ikke, hvis det var det du ville havde du nok sagt det face to face og ikke skrevet noget herinde :slight_smile:

De to første anmeldelser (de dårligste) er skrevet af to brugere, der har forladt forum mere eller mindre frivilligt. Resten er skrevet af tilfredse brugere:)

Der er da i hvert fald 3 dårlige anmeldelser.

Ja og der kommer vel også en fjerde…femte osv.

De første to kender jeg grunden til, den tredie gør jeg ikke.

Nu har jeg ikke lige kigget efter men jeg tror da nok jeg har anmeldt siden osse.

Men er det bare mig der dybest set synes det er noget fis at anmelde et GRATIS forum? Altså … hvis man ikke kan li’ lugten i bageriet… så smut!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;920074]Nu har jeg ikke lige kigget efter men jeg tror da nok jeg har anmeldt siden osse.

Men er det bare mig der dybest set synes det er noget fis at anmelde et GRATIS forum? Altså … hvis man ikke kan li’ lugten i bageriet… så smut![/QUOTE]

Helt enig, men de første anmeldelser var nok for at give kattegale et dårligt ry, situationen taget i betragtning.

Kattegale er som du siger et gratis forum hvor alle kan være med hvis de har lyst. Ingen er tvungen til at være her og man er selv med til at gøre kattegale til det det er og man bidrager selv til den stemning der er.

Ja de havde nok ikke lige regnet med at der kom så mange og sagde dem imod :tihi:

Jeg kender ikke detaljerne bag, selvom jeg har kunnet regne en del ud fra ting der har været mellem linjerne hist og pist :slight_smile: men folk opfører sig ikke altid lige voksent når de er blevet sure over noget, kan man jo så konstatere :slight_smile:

Nu har jeg ikke læst hvad der står på Trustpilot om KG. Men der var en tråd herinde for noget tid siden oprettet af en meget ny bruger (ikke mere end et par få indlæg). Desværre kan jeg ikke huske tråden, men det handlede om en killing som vist nok var meget ung og der var en bruger herinde som ligefrem truede med at politianmelde den bruger der havde oprettet tråden.

Den tråd kørte efter min mening fuldstændig af sporet og jeg forstår godt hvis den bruger der oprettede tråden IKKE havde lyst til at fortsætte herinde efter den modtagelse.

Når ovenstående så er sagt… jamen så er der altid nogen der ikke vil kunne lide lugten i bageriet og måske bliver snotfornærmede over små ting også efterfølgende skriver/siger grimme ting om et forum. Jeg personligt er her stadigvæk da jeg synes at tonen her er noget pænere end den har været 2 andre steder hvor jeg også er kommet. Og som skrevet andensteds i tråden… så kan jeg jo smutte hvis jeg ikke synes om det.

Jeg synes ikke vi skal skrive om folk der ikke er medlem herinde længere, og så vidt jeg ved er det heller ikke tilladt…

Det er der da heller ikke nogen der har gjort. Det er blevet nævnt at de to dårlige anmeldelser er skrevet af tidligere medlemmer, det er alt. Og det synes jeg personligt er temmelig relevant i forhold til at skrive noget dårligt. For så er det næppe en objektiv vurdering :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;920074]Nu har jeg ikke lige kigget efter men jeg tror da nok jeg har anmeldt siden osse.

Men er det bare mig der dybest set synes det er noget fis at anmelde et GRATIS forum? Altså … hvis man ikke kan li’ lugten i bageriet… så smut![/QUOTE]

Meget enig!
Og så kan jeg i øvrigt ikke forstå dem der skriver at det er svært for folk kun med huskatte at komme til orde herinde. Det er - som huskatteejer - slet ikke mit indtryk.
Jeg tror faktisk at alle herinde elsker huskatte!

[QUOTE=PivMaria;920574]Meget enig!
Og så kan jeg i øvrigt ikke forstå dem der skriver at det er svært for folk kun med huskatte at komme til orde herinde. Det er - som huskatteejer - slet ikke mit indtryk.
Jeg tror faktisk at alle herinde elsker huskatte![/QUOTE]

alle herinde elsker huskatte - de er pragtfulde

vi lavede en afstemning for lang tid siden - jeg mener at over 60% af alle dem der stemte havde mindst en huskat i flokken :slight_smile:

og jeg kan fortælle at 444 ud af vores nuværende 946 tilmeldte medlemmer har mindst 1 huskat :slight_smile:

[QUOTE=PivMaria;920574]Meget enig!

Jeg elsker ikke huskatte :ihhaltsåå:

:tihi:

[QUOTE=PivMaria;920574]

Jeg tror vi elsker katte