Tag et kig forbi ( med tilladelse fra Battelstar)

Hej alle

jeg har haft kontakt med Battelstar omkring at smide ent lille link for mit nyt forum www.mitlilleunivers.dk Det er en side hvor man kan få råd og støtte hvis man har en eller anden form for sygdom. Er du forældre til et sygt barn eller pårørende.Jeg har lavet siden udelukkende for at ville hjælpe andre mennekser,med at møde andre ligesindet. Mit forum har ingne realaton til kattegale.dk og er derfor ingen konkurence hertil… håber jer der måske kan se en mulighed i at bruge siden vil tage et kig fordi. siden vil løbene blive bedre og bedre,men lige nu køre forum som de skal.jeg har mange planer for udviklngen hen af vejen…som i ved ting tager tid:-) Jer som slet ikke kan se noget formål med min side, hopper klart bare vidre…

tak for jeres tid:-)

mvh M!:slight_smile:

Den ser rigtig fin ud :slight_smile: Håber der er mange der får glæde af den :smiley:

man kan altid have brug for støtte i en svær tid :slight_smile:

jeg synes det er et fint initiativ :slight_smile:

ja alle typer er velkomne,en hver sygdomsart,og håber virkelig på folk få røjnene op derude,og ikke føler de er alene i Verden- så i hvert fald mit formål.

håber flere finder vejen fordi…

Et rigtig godt initiativ.

Man kan let komme til at føle at man står alene i situationer med sygdom. Kunne godt have brugt sådan et forum, da min mand havde kræft for godt et år siden.
Vil bestemt kikke nærmere på det, kan formentlig stadig have glæde af det.

Hej Lise

Åh hvor det glæder mig at høre sådan noget,det er netop DERFOR jeg ønsker at lave min side. Og håber du vil kigge fordi,ja måske kan du og din mand staidg få lidt glæde af siden. du kan også slå den op på facebook mitlilleunovers og blive fan:-) tak for opbakningen

Hej M. Du kan jo også lave dig en signatur med linket i - så kommer det med, hver gang, du skriver noget herinde. :slight_smile:

Og held og lykke med hjemmesiden. :ok:

åååh det var smart,men jeg er nu bare ikke såg od til det it halløj.-)

Du kan ret nemt lave dig noget, der f.eks. ser sådan her ud, hvor jeg har lånt lidt fra hjemmesidens header:

• og der kan klikkes på det. :slight_smile:

ja jeg helt med på hvordan det kan se ud,men for pokker jeg kna slet ikke hitte ud af hvor og hvordan jeg gør. har kigget som en GAL på siden og min profil