Tågen og min datter

Jeg kidnappede min datter inden hun skulle til tandlæge for at skyde nogle billeder i tågen :slight_smile: synes de er blevet gode :slight_smile: :tihi:

Super smukke billeder :slight_smile:

De er supergode :thumbup: Jeg er især vild med disse…

Jeg kan desværre ikke selv finde ud af andet end at andre størrelse & beskære mine billeder, men det kommer måske en dag. :slight_smile:

Totalt fede billeder!!

:ok:

Sikke nogen fantastiske billeder - rigtig spooky stemning med en kirkegård indhyllet i tåge.

Og en fuldstændig bedårende dejlig datter :hjerte:

At jeg så troede, at du havde fået en svigersøn og at tråden hedder ‘TÅBEN og min datter’ er en helt anden sag :tihi:

Meget smuk og stemningsfuld serie. :slight_smile:

Mange tak :wink:

Ok så fatter jeg hat, hvordan jeg multisvarer :slight_smile: prøver lige igen…

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1160347]De er supergode :thumbup: Jeg er især vild med disse…

Jeg stirrer mig helt blind på billederne så har slet ingen favoritter :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke selv finde ud af andet end at andre størrelse & beskære mine billeder, men det kommer måske en dag. :)[/QUOTE]

Det kommer :wink:

He he …mange tak :slight_smile:

Sikke nogen fantastiske billeder - rigtig spooky stemning med en kirkegård indhyllet i tåge.

Og en fuldstændig bedårende dejlig datter :hjerte:

Ja, hun er meget smuk, synes jo også hun burde ligne mig ha ha ha…men hun har sit gode udseende fra faderen :slight_smile:

At jeg så troede, at du havde fået en svigersøn og at tråden hedder ‘TÅBEN og min datter’ er en helt anden sag :tihi:[/QUOTE]

Ha ha ha ha,ej hvor sjovt :slight_smile:

Mange tak FinnFrode, er også tilfreds.

Jeg kunne finde ud af at multisvare…jeg er stolt :slight_smile:

Super gode billeder :slight_smile:

Jeg synes faktisk det var lidt grænseoverskridende, at gå på kirkegården af respekt for de døde…derfor prøvede vi at undgå gravstenene…måske lidt noget pjat, men vi havde det bedst med at prøve at undgå dem.

Smukke billeder og en smuk datter

Cats og Conni

Ja, de er blevet rigtig gode, synes virkelig de har en fed stemning :slight_smile:

Jeg vil også gerne have fremkaldt nogle af dem, er bare meget i tvivl hvilke :slight_smile:

Flotte billeder - især det sidste er jeg vild med :slight_smile:

Jeg synes, det næstsidste er særlig fint. Og så er det i øvrigt et fantastisk træ i har på den kirkegård. Man forventer næsten, det begynder at det begynder at bevæge sig ligesom træet i Harry Potter :slight_smile: