Taget i hans gerninger

-xxrotflmao

Det kan jo kun ende i steget kat… -græd

Derfor får de os et sprøjt med vand hver gang vi ser det :slight_smile:

-what Mor det er ikke mig -engel Jeg flytter den bare, så de andre ikke kommer til skade -smutter -respekt- -fløjte -fløjte -fløjte

puha, ja det er et sjovt billede -høhø [bigloony] , men jeg ville nu får det stoppet, det ku gå grueligt galt jo. smør evt citron på dine ledninger det ka katte ikke lide

Vi prøver jo at få det stoppet :wink:

UPS… hej mor GG -what

Klukker af grin over Karens kommentar -høhø

-xxrotflmao Som du kan sige det…
Men sådan en bette én kan ski da heller ikke bide i ledninger… NOT -øøøvvvs

slemme slemme lille mis… har du slet ikke noget overlevelsesinstinkt lille misser -playkitty1

anyways - det var et genialt råd det med citronen… jeg har 2 planter tilbage der ikke er flyttet op i hængeampler… 2 aloer… og de er nu SMURT ind i citron og lige siden jeg gjorde det har kattene hverken gravet i dem eller bidt i de store blade…

Det virkede super… og det var endda kunstig citron på dryp-flaske… så det er virkelig et råd der virker…

STOOOOOOOOOOOR -pote knuser til dig Johnny

Tippet med citron er godt.

Altså på de fleste katte.

Jeg kan ikke bruge det her i huset, for jeg har én kat, der ser det som en opfordring til at gnaske i alt hvad der kommer citron på.

I det hele taget er der rigtig mange af de der husgeråd om katte-afskrækkelse, der ikke virker i dette hjem, for der er altid mindst en der ikke lige hørt at katte ikke kan lide dette eller hint.

UPS! -what

-forelsket -forelsket