Taiki og Gollums ejer siger hej

Hej med jer
Jeg hedder Mads og jeg er den lykkelige ejer af huskatten Gollum og Maine Cone katten Taiki:).
Håber at finde en masse gode råd til min Maine Cone, da jeg kun har haft ham i lidt over et måned.
God søndag til alle jer

Hilsen Mads

[QUOTE=Madmaa;838878]Hej med jer
Jeg hedder Mads og jeg er den lykkelige ejer af huskatten Gollum og Maine Cone katten Taiki:).
Håber at finde en masse gode råd til min Maine Cone, da jeg kun har haft ham i lidt over et måned.
God søndag til alle jer

Hilsen Mads[/QUOTE]

Velkommen til Mads :smiley:

Hej og :velkommentilkg:

Velkommen til :heya:

Hej, Mads - og velkommen til Kattegale. :smiley:

Det er et smaddergodt billede af Taiki - glæder mig til at se Gollum også, for det er da noget af et navn at skulle leve op til… :smiley:

:heya: Velkommen til.

Du kan være helt sikker på, at du kan få masser af gode råd her, så spørg endelig løs :slight_smile:

:velkommentilkg::heya::heya::heya:

Mange tak for alle de fine hilsner :slight_smile:

FinnFrode! Gollum lever heldigvis ikke op til navnet rent udseende mæssigt :yikes:

Årsagen til hans noget anderledes navn skal findes i en tre årtier gammel tradition med at kalde mine katte noget med G som første bogstav. Var efterhånden løbet tør for, i mine øjne “gode” G navne, så det gik altså ud over stakkels Gollum.
Med Gollum stoppede også G traditionen, for med Taiki’s ankomst blev vi enige om at en epoke var slut og der nu var åbnet op for hele alfabetet. Det gør det hele lidt nemmere :gruble:
Skal nok uploade et billede af ham senere hen.

Hilsen Mads

stort :velkommentilkg: fra hende med 7 coons :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

[QUOTE=Madmaa;839154][…] FinnFrode! Gollum lever heldigvis ikke op til navnet rent udseende mæssigt :yikes:
Årsagen til hans noget anderledes navn skal findes i en tre årtier gammel tradition med at kalde mine katte noget med G som første bogstav. Var efterhånden løbet tør for, i mine øjne “gode” G navne, så det gik altså ud over stakkels Gollum.
Med Gollum stoppede også G traditionen, for med Taiki’s ankomst blev vi enige om at en epoke var slut og der nu var åbnet op for hele alfabetet. Det gør det hele lidt nemmere :gruble: […][/QUOTE]

Gollum er da et herligt navn - og der er jo også allerede en Smaug herinde… :smiley:

Velkommen Mads :slight_smile:

Hej Mads og :velkommen:

Hej og velkommen! Ih to nye hankøn på et par dage herinde! Det er da herligt! Vi kan godt indimellem trænge til et par ekstra haner her i hønsegården :wink:

:velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :slight_smile:

Så lykkedes det endelig at finde et billede af Gollum. Han og jeg, samt Taiki, siger endnu engang tusinde tak for alle de fine velkomst hilsner:)

Tak - hvor er han smuk kat. :slight_smile:

Hvor er han smuk :iloveyou: