Tak for den belønning!

Jeg tog tidligere på ugen beslutningen om at holde op med at ryge :slight_smile:

Hvilket går meget nemmere end jeg havde regnet med. Jeg bruger nikotinplaster. Jeg har også nikotintyggegummi i tilfælde af en krise:)

Nå, men her kommer belønningen for at stoppe med at ryge… Influenza… tak for det siger jeg bare :mad::mad:

Mon ikke den rigtige belønning, venter længere henne ad vejen??:slight_smile:

Æv, men tænk på hvor meget hurtigere du kommer dig når du ikke ryger :wink:

Jeg stoppede med at ryge for 9 mdr siden, og da jeg første gang blev sådan RIGTIG syg, var jeg overrasket over hvor hurtigt jeg kom ovenpå… der var ikke den der langvarige periode bagefter hvor man hverken er helt syg eller helt rask.

Det er en super god beslutning, og jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det. Der er så mange positive ting at hente i sådan en beslutning :smiley:

Godt du er igang med at stoppe! Jeg vil anbefale dig at læse “endelig ikke-ryger” mener det er allan carr der har skrevet den…

Jeg stoppede i september sidste år … jeg stoppede fra dag til dag - uden plaster og tyggegummi…

pas på du ikke bare forsætter din afhængighed med tilførslen af nikotin…

Men sådan en gang influenza er nu egentlig med til at gøre stoppet nemmere:)

Angående plaster og tyggegummi, så gælder det jo om at trappe rigtig ned :slight_smile:

Der hvor rygetrangen kan komme over mig, er når jeg har fået min morgenmad. Men så er det bare med at komme igang med at lave noget. Efter 15 minutter er krisen afværget :slight_smile: … 15 laaaaange minutter…

Jeg er ganske optimistisk :slight_smile:

Nu 48 timer uden røg :wehu:

:rock: :rock: :rock:

Sådan! Super godt gået

Rigtig godt gået!!! :slight_smile:

Lige en update - Jeg har nu været røgfri i 24 dage :wehu::wehu::wehu:

:klap::klap::klap::klap:

Du er supersej

:klap: :klap: :klap: :klap:

Ih, hvor er det fedt! :thumbup:
Det er sgu godt gået - og jeg er ret misundelig. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Margrethe;837606]Godt du er igang med at stoppe! Jeg vil anbefale dig at læse “endelig ikke-ryger” mener det er allan carr der har skrevet den…

Jeg stoppede i september sidste år … jeg stoppede fra dag til dag - uden plaster og tyggegummi…

pas på du ikke bare forsætter din afhængighed med tilførslen af nikotin…[/QUOTE]
Den er overraskende god, den bog!
Jeg købte den, og stoppede i 3 måneders tid. “For jeg kunne jo godt lige tage en smøg eller to, til fester og sådan…” :dokdok::dokdok:
Jeg har desværre lånt den ud til en jeg ikke længere ser - men sidder i skrivende stund, og er ved at finde den på bibliotekets hjemmeside.
Jeg vil også stoppe! :ok:

Så får du lige et “sådan” også,Tea :slight_smile:

Taak, søde! :slight_smile:

Hvis man bare bliver ved med at prøve, skal det nok lykkes en dag!

Jeg takker og bukker for opbakningen :slight_smile:

jeg syntes det er sejt af dig at du stadig har ryggrad:):thumbup::ok::klap:

Sejt :slight_smile: jeg kan ikke sige andet end “Hold ud” du får det bare SÅ meget bedre ved ikke at ryge. Jeg stoppede selv for 5 - 6 år siden og har ikke røget så meget som én cigaret siden. Faktisk synes jeg det lugter ganske forfærdeligt (undskyld til rygerne) :slight_smile:

jeg vil også gerne stoppe, men hørte engang en der fortalte at selv 10 år efter han var stoppet så tænkte han stadig på cigaretter hver dag?? :frowning:
hvordan har du det med det? for det skræmte mig en anelse…

[QUOTE=Chalotteg;852110]jeg vil også gerne stoppe, men hørte engang en der fortalte at selv 10 år efter han var stoppet så tænkte han stadig på cigaretter hver dag?? :frowning:
hvordan har du det med det? for det skræmte mig en anelse…[/QUOTE]

Jeg stoppede med at ryge for snart et år siden. Jeg får stadig den dér “hmmm en cigarat?” når jeg lige er i en situation der byder til det osv, men tanken forsvinder lige så hurtigt som den var der. Det er altså ikke en kamp hver gang ideen kommer. Det var værst i starten, men jeg har det ligesom Marianne K, at jeg synes lugten er generende nu, og man får en næse der er meget følsom overfor røg.
Jeg er faldet i 2 gange i en brandert, men har som en af de heldige formået ikke at lade det blive til mere end 1 eller 2 (efter hvad jeg kan huske?), og har ikke haft trangen næste dag (nok pga onde onde tømmermænd). MEN Tømmermændende er generelt bedre når man ikke ryger også haha :wink: