Tak for en hyggekig dag i Horsens

Jeg vil gerne takke for en hyggelig dag i Horsens, jeg mødte jo nogle af jer dernede…

Der manglede stewards i morges 4 stk, så jeg tillod mig at melde mig under fanerne, jeg nåede heldigvis slet ikke at blive nervøs… jeg fik en vældig fin udtalelse bagefter… så det er bestemt ikke sidste gang jeg springer til, hvis der er brug for det.

Hejsa

Jamen jeg vil skam også takke alle de glade kattemennesker for en god dag. Der var knepen med plads, men det var en rigtig hyggelig udstilling.

Mine resultater som jeg er rigtig godt tilfreds med -thumbs

Absalon blev EX1, BIV-total

Lissa blev EX1 og smukke Airi slog sin konkurrent og fik sit CAC

MVH
Gitte

Tillykke med de fine resultater

Tillykke med de fine resultater Sacala -weee

Og til dig Bente. Du gjorde det virkelig godt som steward. Og hold da ellers lige op for et syn, da du stod med vinderkatten i BIS - en basse der var halvt så stor som dig selv. Du synes ikke lige det var så sjovt, da jeg bad dig holde den op i strakt arm. Men du var jo nødt til at gøre noget, hver gang den fik dommerstemmer -tihi

Til I andre dejlige mennesker, der også var der vil jeg også meget gerne sig tak for sidst!

hi hi May-Britt, ja han var godt nok tung… pyha, jeg fik sved på panden…men han var heldigvis en dejlig rolig kat som slappede fuldstændig af og som bare nød det show…

en eller anden var vittig og snakkede noget om kæmpernes kamp… eller nowet…men når man som jeg, bare elsker katte, så var det en ren fornøjelse, jeg blev ski helt rørt da han vandt…

Jeg har virkelig nydt dagen… alle de dejlige katte, store som små og al den dejlige feedback jeg fik…det var bare super…

Kæmpe stort tillykke med de fine resultater Gitte

-bananer -bananer

Dejligt at høre, at alle har haft en super go’ dag -kattedans

Og et STORT TIL LYKKE med alle de flotte resultater -bravo

Ja, jeg vil også gerne sige tak for en dejlig dag. Det var hyggeligt omend lidt trangt.
Diego fik sit 3. certifikat i dag. Så nu er han Premier, dejligt…
Dior må da også være blevet champion i dag, Lone? Mange tak til dig og Charlotte for hjælpen, endnu engang.

[bigloony] :stuck_out_tongue: Hun blev Champion i Tyskland så hun fik sit andet CACIB og tabte BIV til sin far men blev NOM og fik en stemme deroppe og masser af kys -love -love

Det var da så lidt - ikke nemt at ordne sådan noget alene [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Det er rigtigt. I var i Timmendorf :slight_smile: Men det var da dejligt. Ja, det var lidt sjovt at se far og datter mod hinanden der :slight_smile:

Vi havde osse en rigtig hyggelig dag, så tak for godt selskab og godt arrangement :slight_smile:

Bettemanden (Basicats Zoticus) blev EX1 [smilie=hate-bravo.gif]
Frances fik sidst første CAC [smilie=hate-bravo.gif]
Finnian indtog fuldstændigt dommerbordet (og dommeren) ved at lægge sig ned på ryggen og lege med hendes drillepind… Han elsker at udstille og det blev belønnet med CACIB, samt BIV og NOM [smilie=hate-bravo.gif]

Alle vores misser tog det fantastisk, så vi er super glade

Stort tillykke Gitte -thumbs

TILLYKKE Eva :slight_smile:

Jeg vil også gerne takke for en super hyggelig dag :slight_smile:
Mine katte klarede sig også fint…
Miss Meat Loaf fik EX1 og NOM og Mr. Tool fik sit første CAC -wehu

Tillykke med de flotte resultater, til jer andre [bigloony]

Rikke - Tak. Og i lige måde med jeres fine resultater [bigloony]

Vi havde også en fantastisk dag

Sommerfield blev Best In Show… og hendes datter Winterfield, skulle abe efter sin mor og blev skisme også Best In Show

Det var godt at jeg sad på en stol - for jeg var rigtig tæt på at besvime af stolthed -forelsket -forelsket

Stort TILLYKKE til jer allesammen

stort tillykke til alle.

girbius (krølle) blev premier lørdag og polkagris(skalde) fik et cagcip og blev nom [smilie=hate-tunz.gif] så sejt

Stort tillykke til jer alle med de flotte resultater.

-SJOV Lene Både Mor og Datter hvor er det super flot -SJOV