i Randers med Susanne Wehnert og gemal.
Det var lærerigt som altid:-)
KH Helle
i Randers med Susanne Wehnert og gemal.
Det var lærerigt som altid:-)
KH Helle
Ja det var så fint, selv om jeg ikke nåede at få kage, fordi jeg skulle folde lodder ud…Griner
Hihi, ja det er ikke sådan med dig og de lodder, Bente
Vi var også lige lidt flere igår end vi normalt er
Det var hyggeligt og interessant som sædvanelig.
Og hvor var det spændende at møde både Emil (aby) og Mille (europé)
Åh ja den killing altså!
Sjældent har jeg set noget så sødt. Gid 10 opdrættere i DK ville tage sådan en ind og hjælpe racen…
Emil! Jamen det var da fordi jeg hørte, at den aby kom, at jeg kom:-) Han er fantastisk!
Pyt med UC Davis - jeg vil have Emil - og gerne et foto nu:-)
Ja rigtig mange tak for i aftes, det var utrolig spændende at høre Susanne Wehnert fortælle om UC Davis og kattefarmen.
Emil fik vist et par hjerter til at slå nogle ekstra slag, med hans store hop op i den øverste vindueskarm.
Her har du så et ballade billede af ham Helle
Og så må vi også lige vise ham fra den smukke side
Og så glæder jeg mig til at få lidt hjælp med ham til udstillinger, så han forhåbentlig kan imponere dommerne med hans smukke sind og udseende.
Ja 1000 tak for i aftes, det var hyggeligt og spændende.
Susanne Wehnert er guld når hun fortæller, hun er kanon dygtig.
Emil, ja han besvimmer jo for mig, og det så jeg ikke en gang, undskyld dejlige Emil.
Mille, hold da op, totalt lige så nuttet og dejlig som en skovkatte killing, og sikke et sind, jeg har kun oplevet skovkatte være lige sådan. Dejlig lille nusser pige er hun.
Åh der var det røde skarn, som er gået ind i mit hjerte:-)
Helle - Du starter jo da bare med at få en selv og får andre til at følge dit gode eksempel
Ja tak for en hyggelig aften!
Emil - ja, han er virkelig en lækker dreng - lige som jeg allerbedst kan li Abyer, fyldt af krudt og intelligent som bare f*****
Tak for at vi måtte gramse på ham!
Og Susanne & Claus var som altid en fornøjelse at høre!
Mille, ja… hun ér vel nok skøn!
Helle, jeg synes helt klart du skal ha en lille Europé-opdræt, sideløbende med dit “sne-opdræt”
Og Eva - glem nu de Briter og få en rigtig kat høhø:
Hende her taler vi om hvis nogen skulle undre sig over al virakken:
/Mette
Åhhhhh der er den lille dejlige spindemaskine :iloveyou:
Åhhh hun er godt nok smuk, og jeg var imponeret af hvor roligt hun tog det hele. Ælte ælte ælte spinde spinde spinde S
Jeg vil også lige sige tak!! Jeg blev da helt bundet af hedne Susannes fortælling, det var vildt spændende! - og tænker hun er rimelig klog på katte!!
Hvor var det bare nogle dejlige katte! Selvom jeg ikke fordtår Karina, jeg ville dratte omkuld flere gange af ren angst for at min kat skulle komme tilskade når den hopper 2 ½ meter op i luften for at komme op til vinduskarmen. Gisp, det så vildt ud!
[quote=Bamse;251120]Jeg vil også lige sige tak!! Jeg blev da helt bundet af hedne Susannes fortælling, det var vildt spændende! - og tænker hun er rimelig klog på katte!!
Hvor var det bare nogle dejlige katte! Selvom jeg ikke fordtår Karina, jeg ville dratte omkuld flere gange af ren angst for at min kat skulle komme tilskade når den hopper 2 ½ meter op i luften for at komme op til vinduskarmen. Gisp, det så vildt ud![/quote]
Nu har jeg heldigvis ikke så højt til vindueskarmen herhjemme, så det er højst køleskabet som han hopper op på fra gulvhøjde.
begge kræ…både Emil og mille var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dejlige…
Emil var meget interesseret i mit taske (gid han var hoppet op og havde lynet) han er super skøn…
det der huskræ med tavle…mille noget…jow jow hun var da møj sø…(hør lige ironien)…hun kunne da såmænd også godt have fundet en plads her…
men nu havde jeg jo lige hente et nyt kræ…og ingen ekstra transportkasse…og så er det jo ikke let… vel nå !
høh høh - om 14 dage skal jeg babysitte både mille og mettes lille fede chokolade knap . glæder jeg mig ? nej da …
Ja, mit hjerte sad da også oppe i halsen når han gjorde det - men det er fordi mine coon ofte forsøger at gøre lignende ting - og så rager de altid alting på gulvet… Tænkte lige på det igår, da Diego bare skulle tage et stort skridt fra en træplade på en papkasse over i sengen - og ragede pladen ned den lå 2 cm! ud over kanten bare. Dumme dreng
Åh søde Mille:-)
sikke et ansigt!