Tak for en hyggelig dag:-)

Tak for en rigtig hygsom dag herhjemme i dag med kattenus til Susanne, Elin, Mogens og Kate:-)

Vi kunne da vist have snakket kat i timer endnu, hvis ikke Malik blev sulten og afbrød hva? haha

I er altid velkommen en anden dag - også jer der ikke kunne af forskellige årsager i dag:-)

Der er taget fotos - Elin har dem og de kommer senere, tror jeg:-)
Vi fotograferede også Tips hage, som lovet.

KH

PS jeg har spist kage og Merci til aftensmad! SUUUUUK.

Så gik mine gæster og jeg vil straks lægge nogen billeder ind af div katte.

De to første er Tips hage.

De næste er de to frække og dejlige Eddie, resten kommer senere, eller rettere sagt imorgen.
Knus Elin

Også tak herfra til alle - det var en både hyggelig og lærerig eftermiddag.

Og så de dejlige katte :thumbup: - jeg gad godt, at jeg også kunne invitere på kattenus - men Mister går altid hjemmefra, når her kommer gæster, og Misling lader sig allernådigst se, men hun ynder ikke at blive nusset af andre end hendes missemor :slight_smile: - så det må nok vente til jeg har nogle mere gæste-venlige katte.

Nu har jeg ik læst tråden omkring hans hage. Men for mig ligner det acne :slight_smile:

Hvor lyder det til I har hygget jer, super at høre når man ikke selv kunne deltage alligevel. Skønne katte og håber at komme til og nusse nogen af dem en anden gang.

MVH
Gitte

[quote=Susanne Harbo;222656]Også tak herfra til alle - det var en både hyggelig og lærerig eftermiddag.

Og så de dejlige katte :thumbup: - jeg gad godt, at jeg også kunne invitere på kattenus - men Mister går altid hjemmefra, når her kommer gæster, og Misling lader sig allernådigst se, men hun ynder ikke at blive nusset af andre end hendes missemor :slight_smile: - så det må nok vente til jeg har nogle mere gæste-venlige katte.[/quote]

Dette MÅ være beviset på du i den grad behøver 1-2 flere misser…så kan du nemlig inviterer på mislingenus og i fremtiden kattenus.
:fin:Brita

[quote=kamikaze;222663]Dette MÅ være beviset på du i den grad behøver 1-2 flere misser…så kan du nemlig inviterer på mislingenus og i fremtiden kattenus.
:fin:Brita[/quote]

Ja, og hvem ved hvornår det kommer - i aften har jeg fået lov at børste gå-hjem-missen og give ham loppekur - og stod det til ham, ville han vist gerne flytte ind, måske fordi madskålen bliver fyldt hyppigere her, men han har jo altså et andet hjem, i hvert fald foreløbig.

Det lyder til I har hygget jer, og misserne også :thumbup:

Elin - jeg har oprettet Tips hage i en tråd for sig selv - kunne vi ikke holde det der, da man jo får et helt chok, når man går herind og ser det og slet ikke er forberedt…

MVH

[quote=lenschow;222790]Elin - jeg har oprettet Tips hage i en tråd for sig selv - kunne vi ikke holde det der, da man jo får et helt chok, når man går herind og ser det og slet ikke er forberedt…

MVH[/quote]

Jow helt i orden, ved ikke lige hvad jeg tænkte på, eller måske slog jeg tænkeren fra på grund af træthed.:slight_smile:
Knus Elin

Nu er det jo ikke blodige fotos, men de matcher de andre svært dårligt:-)

Tak Elin - jeg ved godt at det ikke var din hensigt. Jeg tænkte bare på den tråd med advarsler da jeg skrev det.

KH

Kan være vi kan få Admin til at fjerne de to fotos af Tip.
Be pænt om.
Knus Elin