Tak for en hyggelig weekend

hejsa alle

jeg vil takke alle jer der har været på blushøj for en rigtig hyggelig og skide sjov weekend, det var rigtig sjovt at sætte ansigt på flere af jer osv. hvor har det bare været sjovt og vejret var stort set med os hele tiden, det regnede lidt engang imellem og nu og da var det osse køligt, men vi hyggede os bare totalt. dette skyldes nok osse de pragtfulde omgivelse vi opholdte os i.
er helt sikkert på at en sådan tur skal gentages en anden god gang

Der skal også lyde en STOR tak for sidst her fra mig [bigloony]

Uhhhh det var dejligt at være sammen med jer alle sammen og få sat hoveder på endnu flere. Det var slet ikke til at løsrive sig, da vi valgte at vende næsen mod vest igen. Jeg nåede slet ikke at få snakket med jer alle og så meget, som jeg havde lyst til -ked

Det var helt sikkert den lange køretur værd - jeg var hjemme lidt over 1 i nat -sover Super at jeg havde chauffør det meste af vejen. Jeg er rørt over at MorKia ville tage så meget af køreturen efter mig og retur igen -HUG

… og at Troldemor tilbød at køre mig i dag, hvis jeg ville blive [bigkiss]

Jeg fik igen bekræftet, at man nemt kan danne sig et indtryk af en person, ved at følge dem her i vores tråde og pb’er. Og alle vandt endda endnu mere, ved nærmere bekendtskab -forelsket

Tak for et super dejligt arrangement og for de mange krammere det blev til i løbet af de timer, jeg var med.

-gruppekram -gruppekram -gruppekram -gruppekram

ja det var igen super dejligt at hilse på dig May-Britt, og aller jer andre.

Ja tusind tak for en hyggelig og sjov lørdag, puha kæmper stadig med at holde maven inde for bukselinningen -høhø

Selvom det var lidt køligt i vejret frøs jeg ikke, for i havde da alle sammen en masse hjertevarme at dele ud af. Må sige lige som May-Britt, at det var ærgeligt at vi ikke kunne blive hængende længere, men nok meget godt for da jeg endelig nåede hjem kl.01.15 var mine øjne begyndt at klø utrolig meget af træthed.

Og nu glæder jeg mig bare endnu mere til at komme til Odder udstillingen på lørdag, så jeg kan møde flere af jer igen og samtidig se en masse lækre og flotte katte. [bigloony]

Et meget træt tusind tak for denne weekend.

Hvor har det bare været dejligt!

Den er god nok hvad May-Britt siger… det indtryk jeg har dannet mig har holdt stik og jeg kan ærligt sige at der ikke var en eneste af de kattegale der skuffede eller jeg ikke brød mig om… det er dælme fantastisk!!!

-love

Tak allesammen for en fantastisk weekend, det var bare super dejligt at møde jer allesammen…

Ja og nu sidder jeg med foden oppe, tog den lige på hovedet, da jeg kom hjem -ked Bella´s snor spændte lige ben for mig…

Dejligt med en blå storetå ik? -thumbs Nu ligner jeg da rigtigt en smølf… ¨både i højde og farve -hahaha

vi vil se billeder!!! [bigloony]

næste gang kan i godt lige holde det på sjælland. -græd for jeg vil også med!