Tusind tak for en hyggelig eftermiddag i Susanne og Claus’ have sammen med en stor flok kattetosser og en masse søde killinger (ja, de var altså ikke i haven). Dejligt at se alle dem, jeg har mødt før, og få sat ansigt på de af jer, jeg ikke har mødt før
På et tidspunkt, når min telefon er vakt til live efter en nærdødsoplevelse, vil jeg forsøge at lægge nogle billeder ind - af MADEN! Jojo, prioriteringerne er i orden :høhø: Men når I ser billederne, vil I forstå, hvorfor vi mente, det var meget vigtigt at dokumentere det
Jeg er sikker på, der må være andre, der har taget billeder af killingerne :cool2:
Ja, jeg siger også mange tak for en ualmindelig hyggelig eftermiddag og aften
Masser af snakken med både kendt ukendte ansigter (men endnu engang uden at have fået talt med Ingrid - en skønne dag VIL det lykkes! )
Tak til Susanne og Claus for at lægge hus til en mindre invasion
Også mange tak herfra. Det var en virkelig hyggelig eftermiddag i godt selskab. Særligt tak til Susanne og Claus, som lagde både hus og katte til alle os kattegale.
Jeg fik kun taget ét billede, men det var så til gengæld af den dejligste personlighed; omgangskatten Daffe.
En kæmpe tak skal der også lyde her fra Kagebordet endte med at blive næsten “sønderjysk kagebord” størrelse og variation (kun næsten for vi var jo ikke i Sønderjylland;)). Den der pecan pie var “to die for” Knækbrødet var interessant og en god kontrast til alt det søde:)
Det var første gang, jeg oplevede SBI og EUR på hjemmebane:hjerte: - det bliver forhåbentlig ikke sidste Skønne racer begge to
SBI er smukke og kære, selvom jeg får mere og mere indtryk af, at de kan være meget territoriale som fertile (hvilket vil sige, de bestemt ikke kan anbefales sammen med fertile Korater, der også kan være ganske territoriale:surrender1:) - “heldigvis” kan jeg heller ikke tåle deres flyvske og vattede pels, så der flytter desværre ikke en SBI herhjem
EUR er en ganske anden sag - de er jo indsmigrende og kloge ;), så måske der en dag om nogle år befinder sig en smuk udstillingsegnet EUR kastrat med det rigtige temperament i Casa Korat
Team Sjælland blev alt for længe - men det var svært at løsrive sig fra det gode selskab og de skønne katte. Casa Wehnert forstår at hygge og byde gæsterne velkomne med meget åbne arme og kærlighed. TAK!
On another and rather different note:
Jeg “truede” Casa Peterbald med et besøg i Esbjerg - jeg er ikke kendt for at “true” uden at gennemføre missionen, så skal vi gøre alvor af det en dag:?
On another and rather different note:
Jeg “truede” Casa Peterbald med et besøg i Esbjerg - jeg er ikke kendt for at “true” uden at gennemføre missionen, så skal vi gøre alvor af det en dag:? [/QUOTE]
Så vælg lige venligt en dato, hvor jeg også kan komme med
Herfra varm tak for besøget til alle - det var rigtigt hyggeligt, og beviste at min tendens til liiige at snuppe et par ekstra havestole på resttilbud ved sommerens afslutning slet ikke er så tovli´ en ting Hold nu op al den gode mad! Mmmmm - vi må gentage næste sommer. vi har jo plads nok
Optælling af alle 4-ben viser, at alle overlevede og ingen havde for meget med hjem i lommerne
VH
Susanne
Hvor er det herlige foto at se Jeg var udenbys hele weekenden, men hvor er det bare en dejlig tråd at læse om en sjov og dejlig dag kattefolk imellem - og nullerput katte har der med garanti været mange af - så kan I så poste nogle killingefotos?
PS SIKKE et bord! Sønderjyden på mit job er begejstret