Tak for sidst, Rynke.... ;0)

:):):slight_smile:

Nu har der været ro i kærlighedsreden i flere dage hos Rynke og Rumba… roen har sænket sig, og de går nu bare rundt og har det dejligt sammen…

Troede jeg !!

:uha::uha:

Her i eftermiddag, hørte jeg parringsbrølet igen - og sagde ud i stuen :

Nej, Rynke altzå - giv nu lige damen lidt fri

:wehuu::wehuu:

Gik hen for at lure på dem - og STOR var min overraskelse - for nu var det Rumba - som ER en hun, der parrede Rynke !!

:tihi::tihi:

Rynke lå lisså stille og nød det…

Se selv Frøken Rumba, hun er godt nok en dame der vil frem i verden :

:):slight_smile:

Hvor er de skønne de to.

Her parrer Bibi også tit Mosquito, ja han ser altså også ud til at nyde det :tihi:
Indenfor hunde er det noget med dominans, måske det også er sådan indenfor skildpadder :?
hilsen Lisbeth:?

Altså Tante Tut, jeg tør jo knap nok åbne dine billede tråde mere - der er jo ren -sexsex…:tihi:

[quote=Coon Danica;451861]Hvor er de skønne de to.

Her parrer Bibi også tit Mosquito, ja han ser altså også ud til at nyde det :tihi:
Indenfor hunde er det noget med dominans, måske det også er sådan indenfor skildpadder :?
hilsen Lisbeth:?[/quote]

:inlove::inlove:

Rigtig godt spørgsmål, Lisbeth - lige nu ved jeg det faktisk ikke.

Rynke har jo desvære gået alene i flere år, og Viggo & Viola er aaaalt for unge til at tænke på den slags.

:tihi:

Men der er skam dominans mellem padder, det ses tydeligt når de f.eks spiser - den anden dag bed Viggo Viola i forbenet, fordi han ville have hendes mælkebøtte - skønt der var masser af andre…

:uha:

Jeg har netop købt en bog helt specifikt om leoparder, og den skal læses godt og grundigt igennem - for jeg ved ikke så meget om, hvordan og hvorleds når de går sammen som par … endnu…

:):slight_smile:

Jeg burde læse i den om dagen, for den er på engelsk - og om aftenen er jeg næsten for træt til at læse på et andet sprog…

-engel

-LOL sådan en ildertæve har jeg også. Altså det hedder da bare ligestilling :lys-ide:

-engel-engel-engel

Jae… ved det godt, Birthe… det er nogen slemme-slemme padder, jeg har gående rundt… må hellere blive bedre til at advare sarte sjæle…

:høhø::høhø::høhø:

Selv synes jeg, at det er noget så vidunderligt at være voyeur staves ??

-love-love

:høhø::høhø::høhø:

Ja… og jeg må ærligt indrømme, at jeg tænkte :

Så kan du lære det, din L… paddedreng

Men han lå vist bare og nød det…

:wehuu::wehuu:

Er det her naturligt? ilderhanner nyder det også :rock: (og hun er steriliseret)

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de bare kære - og han ser da ikke ud til at lide overlast…

:tihi::tihi:

Hehe, hvor er hun god som hun står der oven på ham og skriger :D:D

:tihi::tihi::tihi:

Ja, jeg må ærligt indrømme at jeg morede mig noget så dejligt over hende - og Rynke ??

Han lå bare lige så afslappet og tænkte måske :

Årh, la’ dog barnet

:wehuu: