Tak Peter Plys og Miss T

Nu er der numre på siderne så man kan komme vidre i et indlæg… -bananer

-bravo Rigtig godt gået for det var virkelig træls -storrespekt

-storrespekt -storrespekt

rigtigt lækkert, og igen beviset for at hvis vi fortæller om et problem, og så giver jer tid til at rette det, så skal det nok blive klaret, Og igen en reminder til vi andre om at ja det er altså jeres fritid i Bruger på dette… -love -love -love

I er bare kanon begge 2 -waytohot -waytohot

tak tak :slight_smile: -kramer

vi elsker jo at gøre det - nogle ting tager bare lidt tid :slight_smile: og jeg har endnu ikke opfundet knappen der giver mig 48 timer i døgnet :slight_smile:

men vi er glade for at det virker og at i er glade for det…

grænsen er sat så alle skulle kunne være med og nu skulle alle sider kunne ses så det er lige til at skifte mellem dem :slight_smile:

Knus og sommer -pote dask

Miss T + PP :slight_smile:

ja meget kan man sige om miss t og peter plys, men det skal man ikke, for de er bare goe og jeg syntes det er stort at de bruger deres dyrebare fritid på at kattegale skal funke perfekt
det er ihvertfald noget vi brugere værdsætter ret meget, vi glemmer måske bare nu og da hvor meget arbejde der er med at holde et forum som dette kørende, det skal vi bare blive bedre til og så ha lidt mere tålmodighed med de 2, selvom det er svært

Nupper ælige dit karen for det er så sandt så sandt -partytime

Nupper ælige dit karen for det er så sandt så sandt -partytime[/quote:3oy7t45p]

Enig -thumbs

jeg låner også lige [bigloony] -thumbs -thumbs

Nupper ælige dit karen for det er så sandt så sandt -partytime[/quote]

Enig -thumbs

jeg låner også lige [bigloony] -thumbs -thumbs[/quote:o3gvrrmx]

Enig -thumbs jep også fra mig :slight_smile:

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Jeg nupper også lige Karens og erklær mig enig.

Tak I to!

Piiiiiiiiist tror I ikke at Miss T og Peter Plys har fortrudt den enigknap en trillion gang?

-xxrotflmao -smutter

Enig -thumbs

PyHa…her troede jeg, at jeg bare ik kunne finde side 2,3,4 osv, så jeg har troligt trykket tilbage og følt mig…øhh dum -græd

Så 1000 tak for at gi mig selvtilliden tilbage [smilie=hate-tunz.gif]

Enig -thumbs !!!

hahaha - ej vi er faktisk bare super glade for at se at den er blevet brugt henved 1000 gange :slight_smile: det er bare dejligt er det :smiley: :smiley: