Tak Sannela

Sødeste Sannela har jo lavet mit fine billede . MANGE tak for det :hjerte:

Men i dag, har hun gjort så min elskede engle misser Sinus og Nala os er med på - Nemlig de to stjerner over I og J - Sikke en sød tanke ikke ? :inlove:

Ihh sikke nogen fantastiske og søde mennesker der er herinde - Tak :hjerte:

[QUOTE=Lotte;579034]Sødeste Sannela har jo lavet mit fine billede . MANGE tak for det :hjerte:

Men i dag, har hun gjort så min elskede engle misser Sinus og Nala os er med på - Nemlig de to stjerner over I og J - Sikke en sød tanke ikke ? :inlove:

Ihh sikke nogen fantastiske og søde mennesker der er herinde - Tak :hjerte:[/QUOTE]

Ihhh man kommer jo helt til at rødme!! :ups:
Det var så lidt Lotte…
Jeg er bare glad for at du kunne bruge den :thumbup:

Og jeg ved jo, hvor glad du var for dine to englebasser :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Lotte;579034]Sødeste Sannela har jo lavet mit fine billede . MANGE tak for det :hjerte:

Men i dag, har hun gjort så min elskede engle misser Sinus og Nala os er med på - Nemlig de to stjerner over I og J - Sikke en sød tanke ikke ? :inlove:

Ihh sikke nogen fantastiske og søde mennesker der er herinde - Tak :hjerte:[/QUOTE]

Ejjjjj hvor er det den sødeste tanke nogle kunne få :hjerte:
Nu har du alle dine skønne 5 misser med på samme billed Lotte :wink:

Sannela hvor er du da bare super sød og dejlig, at tænke sådan på andre mennesker :wink:

Hvor er det godt lavet! Super flot! :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;579037]Ihhh man kommer jo helt til at rødme!! :ups:
Det var så lidt Lotte…
Jeg er bare glad for at du kunne bruge den :thumbup:

Og jeg ved jo, hvor glad du var for dine to englebasser :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Behøver du ikke - Mange tak :slight_smile:

Jaa, de betyder jo stadig meget, os selvom de er to engler nu :hjerte:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;579040]Ejjjjj hvor er det den sødeste tanke nogle kunne få :hjerte:
Nu har du alle dine skønne 5 misser med på samme billed Lotte :wink:

Sannela hvor er du da bare super sød og dejlig, at tænke sådan på andre mennesker ;)[/QUOTE]

Helt enig, var så rørt, da jeg opdagede det - Nu er alle mine 5 elskede misser på - Engle som levende :hjerte:

Ja og det ser super godt ud med stjernerne og de lyser sååå flot op, at man ikke kan undgå at få øje på dem :hjerte:

Præcis, ligesom mine to engler :hjerte:

Øv hvor jeg savner dem nu :frowning:

[QUOTE=Lotte;579051]Præcis, ligesom mine to engler :hjerte:

Øv hvor jeg savner dem nu :([/QUOTE]

Forstår dig fuldt ud Lotte, det er super hårdt at miste de kære små og så især til sådan en tragisk ulykke som du var ude for med dine smukke skønne missere :frowning:
En kæmpe :trøste:krammer er sendt afsted til dig fra mig

[QUOTE=•~ Rikke ~•;579052]Forstår dig fuldt ud Lotte, det er super hårdt at miste de kære små og så især til sådan en tragisk ulykke som du var ude for med dine smukke skønne missere :frowning:
En kæmpe :trøste:krammer er sendt afsted til dig fra mig[/QUOTE]

Ja,og det er jo det værste ved det hele, den måde det hele er sket på :frowning:

Øv, men de har hinanden nu :hjerte:

[QUOTE=Lotte;579053]Ja,og det er jo det værste ved det hele, den måde det hele er sket på :frowning:

Øv, men de har hinanden nu :hjerte:[/QUOTE]

Ja og du har de skønneste isbjørne i hele verdenen :hjerte:

HELT enig :hjerte:

Hvor er det flot lavet - og en supersød tanke med stjernerne, der lyser op. :hjerte:

Jeg kan godt forstå, at du er glad for det Lotte - nu kan du både se dine dejlige levende katte og mindes de to, der er gået over Regnbuebroen.

:love2::love2::love2::love2::love2:

[QUOTE=Eva;579074]Hvor er det flot lavet - og en supersød tanke med stjernerne, der lyser op. :hjerte:

Jeg kan godt forstå, at du er glad for det Lotte - nu kan du både se dine dejlige levende katte og mindes de to, der er gået over Regnbuebroen.

:love2::love2::love2::love2::love2:[/QUOTE]

Præcis :love2:

Jeg er bare så misundelig, Lotte!
Hold da op, hvor er den flot!

Iiiiih, hvor er det fint og dejligt! :inlove:

Mange tak allesammen, er selv MEGET glad for det :slight_smile: