Takara og Rasputin er kærester

Takara og Rasputin ææælsker hinanden. Nu er Takara kommet i løbetid for første gang, og Rasputin synes hun er endnu mere lækker. Han har helt svigtet Isis, men det tror jeg egentlig Isis er godt tilfreds med. Han kan jo være lidt af en lømmel, når det tager ham.

Han vil gerne parre Takara, på trods af at han er kastreret. Det lader ikke til at det har ændret på ret meget, andet end at han holdt op med at være så superfertil. Han kan stadig finde på at strinte, og han er stadig meget interesseret i Takara. Dog er han ikke helt så frustreret, og forsøger ikke at voldtage hende hele tiden.

Men se lige hvor dejligt de to har det sammen. Virkelig en skam at jeg blev nødt til at lade ham kastrere. De kunne have lavet de lækreste killinger sammen, de to. Men mon ikke jeg finder en anden lækker hankat, der også har et super look og en lækker stamtavle.

Hvor er de søde :iloveyou:

Ja, det er da et rigtigt kærestepar :wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu:

Hvor er de kære :slight_smile:

Nårrh, hvor ser de altså dejlige ud. -lovelove Der er vist ingen tvivl om, at de elsker hinanden.

Hvorfor var du nødt til at få ham kastreret?
.

[quote=Bente_K;415668]Nårrh, hvor ser de altså dejlige ud. -lovelove Der er vist ingen tvivl om, at de elsker hinanden.

Hvorfor var du nødt til at få ham kastreret?
.[/quote]

Han gik helt over gevind da Takara kom ind i huset. Han forsøgte simpelthen at voldtage hende konstant, og hun var jo bare en lille killing, som slet ikke kunne sige fra overfor det store skrummel. Jeg kunne ikke lade dem alene et øjeblik, og hun fik aldrig ro. Han holdt helt op med at spise, og tabte sig næsten et kilo på en uges tid.

Så der var ikke andet at gøre end at få ham kastreret, for både hendes og ikke mindst hans egen skyld.

:wehuu: Hvor nuttet - Jeg elsker puttebilleder:inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:hvor ER de dejlige!!! Glæder mig sådan til at se dem live, nu hvor jeg snart har ferie…:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Søde søde kærester…:wehuu::inlove::hjerte:

Jeg glæder mig også til at vise dem frem. Selvom du nok ikke får Isis at se. Hun bryder sig ikke om gæster. Rasputin vil sikkert også gøre sig usynlig, men han kommer hurtig frem igen, for han er umanerlig nysgerrig, og kan faktisk rigtig godt li’ gæster.

Prinsesse Takara, vil sikkert ligge og flyde som en diva, i kradsetræet, og forventer sikkert du kommer og nusser hende på maven. Mens Bastian enten brokker sig højlydt, over endnu et nyt menneske han skal forholde sig til, eller også er han trekvart ligeglad. Ham ved man aldrig med :tihi:

:hjertehop:…Suk…:wehuu:. Dejlige billeder!

Hvor er de bare kære… :wehuu: Men godt man ikke er katten til højre (mit bud er Takara) på det sidste billede -LOL

Hvor er de dog skønne! :wehuu::inlove:

Ja det er Takara der ligger der. Hun kan vist godt li’ mandehørm eller også er hun besvimet :tihi:

Fantastiske billeder.

De går lige i hjertet - de er bestemt kærester…:wehuu: :wehuu: