Takker af:o)

Hej til jer alle…

Jeg har set at man har ytret ønske om, at os som ikke plejer at være her, stille og roligt forsvinder igen.

Dette synes jeg er en god ide, så folk kan få deres forum tilbage.

Alle har gjort hvad de kunne og sagen vil forhåbentlig blive fulgt op fremover.

Tak for denne gang til en masse skønne dyreelskere.

ØHH Kan jeg slette mig selv eller?

MVH Karina - Animal Rescue -bay

hejsa

alle har da lov og ret til at være her, osse dig, eneste krav er skam at man taler pænt og opfører sig ordentligt
der er da ingen grund til at slette sig her.
at der er nogle der har ytret at nogle er uønsket skal du falde op og blæse på

Tak for det Johnny, men jeg har ingen kat og jeg har meldt mig ud fra alle andre forums fordi det altid bliver til en gang fnidder, så derfor vil jeg gerne vide hvordan jeg melder mig ud?

Enig -thumbs

om du har en kat el ej er da ligegyldigt, alle er velkomne her. du kan ikke selv slette dig, men du kan anmode en admin om at blive slettet

Ville ønske du blev men forstår dig godt -love -love -love
men jeg holder kontakten med jer -forelsket -forelsket

Se karina det er ikke kun mig,der ønsker du blev her [bigloony]

Jeg ønsker bestemt også at du bliver [bigloony]

Ihh altså hvor er i søde…I gør det bestemt heller ikke nemmere.
Okay jeg prøver, men den mindste fnidder så har jeg overfaldet admin med besked om sletning -xxrotflmao

Nå nå nå -høhø

Jeg ønsker ikke, at nogen som helst sletter sig herindefra. Så længe tonen holdes ordentlig så er alle for mit vedkommende velkommen… -thumbs

Nå nå nå -høhø

Jeg ønsker ikke, at nogen som helst sletter sig herindefra. Så længe tonen holdes ordentlig så er alle for mit vedkommende velkommen… -thumbs[/quote:1ua9rv33]

Enig -thumbs

Nå nå nå -høhø

Jeg ønsker ikke, at nogen som helst sletter sig herindefra. Så længe tonen holdes ordentlig så er alle for mit vedkommende velkommen… -thumbs[/quote]

Enig -thumbs[/quote:2cmk0y5u]

Enig -thumbs

Den går ikke -uha … ønsker man ligefrem at blive slettet, så lukker vi ørerne -hæhæ

Nej, bliv nu… du har da samme ret til at være her som alle andre :slight_smile:

Selvfølgelig har alle lige meget ret til at være her, når bare der bliver ført et ordentlig sprog. Og ønsker man ikke at være her, er det jo bare at skrive til en hjælpeadm. eller admin.

Den går ikke -uha … ønsker man ligefrem at blive slettet, så lukker vi ørerne -hæhæ

Nej, bliv nu… du har da samme ret til at være her som alle andre :)[/quote]

Tak :slight_smile:

:stuck_out_tongue: Må indrømme, at da den tråd blev lagt på, fik jeg samme tanke som Karina
jeg skal ikke ligge skjul på, at oprettelsen herinde skyldes, at jeg fik at vide vi var kraftig omtalt her på siden,og skulle jo lige ind og blande/forsvare vores æreGGG
Men egentlig er her jo ret hyggelig at være, og jeg har da flere bekendte fandt jeg ud af -love og jeg har kat,og kan jo tilbyde dig en Karina, hvis det er det der er problemet [bigloony]
Jeg har også opnået hele 2 advarsler, for samme forseelse(admin vær sød og slet den ene)så slem var den heller ikke -sorry

Synes da det er helt fint I bliver, og hvis det udvikler sig til for og imod hinanden, så stopper vores MODs det sikkert :smiley:

AR m.fl.

Nu er vi kattegale jo ikke som andre fora, så vi vil rigtig gerne at folk bliver for det der adskiller os - det bilder vi os i hvertfald ind er at vi kan -råbeaf -GRR for så at -kramer. Vi kan -græd -ked og -xxrotflmao sammen men når det er ovre så er der ingen der -hammerhead eller kommer -ifryseren for i bund og grund ved vi jo at vi hver især reagerer som vi gør fordi vi bare er -kat1 -kat4 -catsleep -playkitty1 -fløde1 -kitty -tænkekitty gale…

Hilsen hende der driver visse kattegale til vanvid med hendes overforbrug af :S :stuck_out_tongue: :frowning: :smiley: :? :slight_smile:

Ps -sorry glemte at skrive -velkommen

Mange tak, og jeg forstår slet ikke at nogen mener det er et overforbrug :stuck_out_tongue: