Takketråd

Jeg kunne -handshake
egentlig godt tænke mig, at alle havde muligheden
for at svare på et indlæg med tak eller enig. -handshake

For mit vedkommende er det vigtigt, når jeg
opretter en tråd, også at kunne sige tak til de personer,
som ulejliger sig med at kommentere mit indlæg.

Eller som det også sker kommentere andres indlæg.

Hvad synes I andre? -neje

Kærlig hilsen
Mona

Søde Mona.

Jeg tror dine anstrengelser med at lægge fotos ind har udmattet dig helt :stuck_out_tongue:

Når du er logget ind, har du en “tak-knap” og en “enig-knap” under hvert indlæg.

Du plejer da også, at sige tak, når folk har svaret :? :?

Misforstår jeg dig helt :?

-wehuu

Mener du at man ikke skal have skrevet 50 indlæg for at få tak og enig knappen?

Eller mener du mon at alle, også de som har skrevet under 50 indlæg skal have mulighed for at takke og være enige? :?

[quote=Charlotte Oeh.;71608]Søde Mona.

Jeg tror dine anstrengelser med at lægge fotos ind har udmattet dig helt :stuck_out_tongue:

Når du er logget ind, har du en “tak-knap” og en “enig-knap” under hvert indlæg.

Du plejer da også, at sige tak, når folk har svaret :? :?

Misforstår jeg dig helt :?

-wehuu[/quote]

Kæreste min…
Charlotte -wehuu

Hvor er du dog sød
-respekt-

Det var nu de nye, jeg tænkte på.
De skal skrive 50 indlæg,
før de har takke/enig knappen.

Ærbødigst
Mona

Kære Celina-wehuu

Også dem som har skrevet mindre end 50 indlæg.
For jeg synes, alle skal have den mulighed.
Hvad synes I om den tanke??

Ærbødigst
Mona

Jo jeg ser ikke nogen grund til hvorfor de ik skal kunne sige tak eller være enig… :slight_smile:

De 50 indlæg er sat som en slags sikring. Kattegale er et åbent forum hvor alle kan læse med uden at være medlem.

Det er før set at når bølgerne går højt, så kommer der hurtigt nye medlemmer til, udelukkende for at være med i netop den tråd.

Deres tak og enig kan være med til at piske stemningen endnu mere op end den allerede er i forvejen.

Jeg kan ikke forklare det ret meget bedre end dette, så jeg håber at i forstår hvad jeg mener. -sorry

Næh … jeg kan nu ikke forstå, at det er bedre man kan oprette sig som bruger og skrive en hel masse - end at man kan trykke tak & enig?
For jeg går ud fra, at man skal være oprettet for begge dele?

Tak Birthe, så forstår jeg det. Og kan egentlig godt se din pointe -thumbs

[quote=Vivi_Fletcher;71730]Næh … jeg kan nu ikke forstå, at det er bedre man kan oprette sig som bruger og skrive en hel masse - end at man kan trykke tak & enig?
For jeg går ud fra, at man skal være oprettet for begge dele?[/quote]

Ja man skal være oprettet for at kunne begge dele, men man kan jo ikke forhindre nye i at skrive. :slight_smile:

Jeg syntes at det er i orden at man skal yde en lille indsats for at opnå retten til enig og tak, men er den generelle mening fra brugernes side en anden er jeg sikker på at Admin også er parate til at overveje beslutningen igen.

[QUOTE=birtheras;71740]Ja man skal være oprettet for at kunne begge dele, men man kan jo ikke forhindre nye i at skrive. :slight_smile:

Jeg syntes at det er i orden at man skal yde en lille indsats for at opnå retten til enig og tak, men er den generelle mening fra brugernes side en anden er jeg sikker på at Admin også er parate til at overveje beslutningen igen.[/QUOTE]

Hvorfor forhindre nye i at være enige og takke?

Jeg må indrømme, at jeg i høj grad savnede en tak-knap, da jeg havde oprettet en præsentationsråd. Enten er man uhøflig, at man ikke takker - eller også skal man oprette et indlæg og takke for alle, der byder velkommen … men så når man selvfølgelig også hurtigt op på de 30 indlæg :wink: