Talent 2010 finalen - hvem skal se?

I aften på DR1 kl 20-21.

Skal I se det?

Hvem er jeres favorit?

Jeg skal se Vild med dans…

Men god fornøjelse med finalen!

Regner med at jeg skal se det, har kun set et par afsnit indtil videre, så glæder mig lidt… Dumme aftenvagter om fredagen :tihi:

Vi skal nok se det, men jeg ved ikke, hvem der er min favorit, for vi har ikke fået set alle optaktsprogrammerne.

Jeg skal se det men har ikke nogen favorit :slight_smile:

Jeg skal se det men ved ikke rigtig hvem der er min favorit :rock:
Hilsen Lisbeth

Hæhæ, den opmærksomme har nok gennemskuet at jeg har en favorit, et giga talent, som jeg slet ikke vidste eksisterede. Synes hun er totalt sej! :wehu:

Nu er jeg ikke så opmærksom Sheer - HVEM?

:tihi::tihi::tihi:

Tina. Men jeg er så nok også lidt inhabil, eller hvad man kalder det. For jeg kender hende. Hun er altså bare det sødeste menneske, og jeg vidste slet ikke at hun var så dygtig. Jeg har lavet en tråd om det i hulen.

ah det var en joke. ok- :ups::tihi: :lys (:lys-ide:)

Vi sidder på nåle i spænding, og jeg vil gerne have Tina skal vinde. Min mand er dog i tvivl om hvem han holder med, men enten trylleduoen eller trommedrengene.

Rebecka og jeg har så brugt dagen på at bage kanelsnegle, som vi kan hygge os med til Talent. :thumbup:

Jeg skal se Vild med dans…

Nu er det lige om lidt!!!

Jeg er lige ved at dø af nerver. -tihi

Uha hvem der lige boede i nærheden.

Må i hygge jer med talent show og kanelsnegle.

HA HA HA Sorry, jeg troede at din reaktion ville være at skrive Tina med kæmpe stort midt i indlægget :høhø:

[quote=Sheer;474360]Nu er det lige om lidt!!!

Jeg er lige ved at dø af nerver. -tihi[/quote]

Jamen så vel jeg da ønske godt show og held og lykke til hmmmm var det Tina? :tihi::tihi::tihi:

Cecilie var god :slight_smile:

Er lidt skuffet over tryllekunsterne, det er logik for høns, en pose med tre rum som de får lov til at vælge fra :slight_smile: