Talent 2010

:):slight_smile:

Skal du se Talent 2010 i aften ???

Jeg ska’

:yah: :yah: :yah: :yah: :yah:

Jep det skal jeg helt sikkert også :slight_smile:
Mon ikke der bliver lidt at grine af :høhø:
Hilsen Lisbeth

Starter det allerede?!

Vi har set det de andre år, men jeg er egentlig lidt træt af at blive afhængig af at følge med i noget i tv, for så ryger ens aftener hurtigt med den slags ligegyldige ting. Så ærligt talt så ved jeg ikke, om jeg gider se det, selv om vi “plejer”.

Jeg skal ikke. Gider ikke se den slags. Tror jeg sætter en god film på i stedet, trækker en flaske hvidvin op og råhygger helt for mig selv. Man er nemlig alene hjemme, for datteren er til fest på GYM :yah:

Tror altså nok vi nøjes med at se Sviger-Monster i stedet. Jeg er sikker på at den vil bringe minder :slight_smile:
VH
Susanne

Nixen…vi var lige en smut omkring blockbuster og låne Planet 51 :høhø:

Vi skal besøge nogen venner fra vores kirke i aften, så jeg kommer ikke til at se det.
Jeg plejer nu helder aldrig at følge med i det men en gang i mellem har jeg set det, og jo det kan virkelig være sjovt :slight_smile:

Jeg skal med garanti se det, og jeg glæder mig :slight_smile:

Den er god :wink:

Jeg skal ikke se talent, jeg hader sådanne programmer :slight_smile:

[quote=Susanne W;425839]Tror altså nok vi nøjes med at se Sviger-Monster i stedet. Jeg er sikker på at den vil bringe minder :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Den er også rigtig sjov:høhø:

Nå da blev lige hvisket i øresneglen at vi først skal se talent, og så film bagefter :S

Jeg blev også overruled…