For ca. 2 år siden forelskede jeg mig i et billede af en hunkilling på Facebook. Jeg har så fulgt hende i det omfang, ejeren lagde billeder op af hende og også i forbindelse med hendes første kuld. Fra det kuld beholdt opdrætteren en hunkilling, som om muligt var skønnere end sin mor
Forleden dag så jeg endnu engang et billede af hende og tænkte “Wow!!” og efter ret kort tids overvejelse tænkte jeg “du kan jo ikke få værre end nej” og skrev en besked til opdrætter om, at når hun skulle parres ville jeg være seriøst interesseret i en hunkilling efter hende.
Og jeg fik ja!
Så nu skal jeg bare vente på, at hun bliver gammel nok til at parre, at drægtigheden forløber godt og - hvis der kommer en hunkilling - på at den bliver gammel nok til at flytte til Danmark
Og så er der nogen, der siger jeg ikke er tålmodig
Godt at du får bearbejdet dit manglende T-gen Mette, jeg venter også på andet år på en ny choko, men hun er ikke dukket op endnu, men alt godt kommer til den der venter ikke LOL
[QUOTE=mea culpa;1123981]Godt at du får bearbejdet dit manglende T-gen Mette, jeg venter også på andet år på en ny choko, men hun er ikke dukket op endnu, men alt godt kommer til den der venter ikke LOL
[/QUOTE]
Det er jo det, man må satse på - måske kombineret med “Heldet følger de tossede” :høhø::høhø:
[QUOTE=Ravn;1124063]
NÅRH en lille lækker-smækker mås!
Hende ville jeg gerne nusse pelsløs, og kysse på… [/QUOTE]
Det bliver lidt svært eftersom hun bor i udlandet og ikke har planer om at flytte til Danmark Men forhåbentlig får hun en datter inden for overskuelig fremtid, som kan flytte til Danmark