Tålmodighed er en dyd

Frida når hun er værst og en imponerende tålmodig Nimbus :hjerte:

//youtu.be/Tcc-n5R1K8Y

Sikken en lille bisse - mon ikke kun det er fordi hun er killing, at hun slipper godt fra den opførsel? :høhø:

Er Nimbus altid så tålmodig med hende - eller var det fordi der var fotograf på? :tihi:

[QUOTE=Eva;1263077]Sikken en lille bisse - mon ikke kun det er fordi hun er killing, at hun slipper godt fra den opførsel? :høhø:

Er Nimbus altid så tålmodig med hende - eller var det fordi der var fotograf på? :tihi:[/QUOTE]

Jeg tror, han ved, at han kan uskadeliggøre hende på et splitsekund, hvis han gad. Og det gider han ikke :rulleøjne: - Han lå lige og sov og sov også videre bagefter :zzz:

I går fik hun en lidt hårdere medfart, men det ser ikke ud til at have påvirket hende særligt :høhø:

Nimbus bror, Rufus finder sig derimod slet ikke i det :nix: Og det har hun forstået, så ham går det aldrig ud over. Nimbus er blevet yndlings-boksebolden, fordi han bare lader hende tosse rundt. Hun er nu heller ikke særligt voldsom med hverken kløer eller tænder…ved jeg, fordi det også nogle gange går ud over mig :cool2: Hvor end hun kommer fra, så er hun ret godt opdraget (selvom det måske er svært at se på filmen :tihi:)

Lille bølle :hjerte:

Bandit-bøllemis :slight_smile: Men det er da godt at den ene af dine katte har lært hende at han ikke finder sig i noget bullshit :wink: Nimbus har en engels tålmodighed.

Da øglebarnet var lille, var hun på samme måde overfor Honey, men i takt med at hun blev mere voksen tog han mere fat :wink:
Måske det også kommer til at ske her i fremtiden :wink: