Tanja's plejemislinger

Så kommer der billeder af mine skønne plejekillinger :inlove:

Karl og Karla har fået lov til at komme op i sengen og putte

Karla elsker at flade ud på sofaryggen

Karl er mere til Skattekat-sutsko

Karl er en rigtig puttemis, men han lærer det jo selvfølgelig også fra Boxty :tihi:

Vasket kan man også blive

Og Karl nyyyder vaskedagen i store drag

I skal da heller ikke snydes for en lille bonus :inlove:

Sidste fredag ringede de til mig fra Inges Kattehjem. De havde en bette killing som skulle ud til en af deres plejefamilier som allerede havde en missemor med killinger, men familien kunne først hente ham om mandagen. Så jeg passede ham hele weekenden fordi han var for lille til at kunne spise selv :hjerte:

Det var så lidt billeder lidt fra katte-børnehjemmet i Lyngby :høhø:

Dejlige billeder :smiley:

Er der ikke én, der kan samle mig op fra gulvet i en spand? For jeg er SMELTET helt og aldeles :hjerte:

Sikke nogle dejlige billeder - tak for at dele med os

Simpelthen bare så skønne :hjerte:

Nuiiii, en cute lille weekend-bebs :smelter:

De andre er også skønne og det er dejligt, at Boxty kan træne dem i putning :smiley:

Hvor er de dejlige alle sammen :hjerte: - også onkel Boxty. :smiley:

Åååååååårh, hvor er de søde!

årh hvor fine! :smiley:

… og når de bliver opdraget af en burmeser, så får de ikke en mere hyggelig og puttende start på livet :smiley:

:smelter:

Liiiige til at nusse!!!:hjerte:

Åh, hvor en nuttet lille stribe :wehuu:Han må da have været svær at slippe igen :hjerte:

Og der er intet så godt at putte med som en burmeser:thumbup: Dejlige billeder :slight_smile:

:smelter:tror jeg ligner denne her lige nu.

Hvor er Karla sød! Og Boxty er vist den ideelle onkel:hjerte:

Jeg er ret glad for at du ikke har den stribede længere, så skal vi da ikke belermes med flere billeder af den …

Du er en ond, OND frister, er du! :muhaha:

Jeg er bare glad for at du ikke holder håndarbejdsaften så jeg kan gramse og katnappe i en rygsæk… :fløjte:

Puuuha… Så er det på søndag de to lækkerbasser skal tilbage til IK :S Jeg er slet ikke klar til at skulle af med dem, men jeg må jo bare håbe på at de får et rigtig godt hjem (forhåbentlig med voksne katte der lige kan lære dem det sidste vigtige kattesprog)

Og så kan jeg jo glæde mig over at Buller og Boxty har nydt at lege plejetante og plejeonkel for Karl og Karla - Jeg er SÅ stolt af mine to misser :thumbup:

ååååhrrrrrrrrr altsååå. Hvor er de dog SØDE! Ja det må være hårdt at aflevere dem tilbage :S

Det bliver SÅ hårdt :ked:
Karl er bare den største puttedreng og virker som typen der knytter sig meget til sit menneske og Karla er som en tortie nu er :tihi: hun er selvstændig og har sine helt egne meninger om hvordan tingene skal være, og så spinder hun noget så dejligt bare man kigger på hende :hjerte:

Det bliver helt underligt når de ikke er hos mig mere…

Hvor er de bare kære! :hjerte: