Tanker april 2021

Start med at trykke på svar knappen :slight_smile: Så kommer det lige så stille af sig selv :slight_smile: Godt at se dig igen :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Velkommen tilbage TT :ballon:

1 Synes om

Må jeg spørge om hvad det er for en skov du går i?

Nej den søvn har drillet mig i denne her uge, i nat var jeg så overtræt kl halv 2 jeg faldt i en dum tung søvn, men dumme tilbage vendene drømme og sov så tung, jeg ikke kunne vågne rigtig fra drømmene, nu har jeg det mere “skidt” ( :gruble: kan man kalde det det, for det er jo ikke sygdom, kan ikke finde anden ord for det nu) at det var bedre jeg ikke har sovet. For de drømmer sidder levende i mig nu.
Måske noget jeg bilder mig ind, men tro beimis kan mærke det på mig, for beimis er ikke en skøde kat, men der en der ligger i skødet af mig med en pote på min hånd, og har gjort det i en halv time nu :smiling_face_with_three_hearts:

Ved godt man ikke må slå, men kommerOle lukøje I aften tager jeg hans sprøjte og den giver jeg ham tilbage med, så han kan mærke det :donk:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg kunne ikke huske, hvordan jeg svarede f eks dig, så mit svar til dig ikke stod 15 indlæg senere
Men jeg tror, at det er rigtigt nu
:grin:

3 Synes om

Tror jeg har fundet ud af det :grin:

Tak for hjælpen

2 Synes om

Tak Solveig :tak:

1 Synes om

Bjerre Skov - Bjerre Skov | Danmarks bedste mountainbikespor Der er MANGE kilometer mountain bike spor, og landpadderne er også velkomne, for der er plads nok :slight_smile: Lige på den anden side af vejen er der mere almindelige skovveje, hvor man kan gå hvis man ikke har trang til at gispe, men bare gå en god tur Bjerre Skov | Oplev en af Østjyllands smukkeste skove
Det er et dejligt område med noget for enhver :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

:kram:

Jeg plejer at bruge off om de dage, og de er nogen af de absolut værste!

Jeg er slet ikke i tvivl om, at især nogle katte kan mærke, når man ikke er på toppen af den ene eller anden slags. Jeppe fungere som stress indikator for mig, jeg har lært at han ligger sig på en helt bestemt måde hen over min brystkasse, når jeg begynder at spænde i en bestemt muskel, så jeg bliver opmærksom på at jeg spænder i den tidligere, end jeg ellers ville :hjerte: Jeg er ved at lære, at lytte til min krop og dens signaler, så jeg er desværre mester i at ignorere spændinger og lignende :dokdok: Og der er især Jeppe en god hjælp :hjerte:

7 Synes om

Mange tak, jeg savner skov der er noget ved, så kigger nok ud i “din” på et tidspunkt når ryggen vil igen :slight_smile:

Ha ha et godt makkerpar :rofl:

4 Synes om

Jeg sover også ad pommeren til og en overgang afprøvede jeg Melatonin til at kunne sove … det virkede også, men de drømme der fulgte med! :confounded: Dem kan jeg godt undvære og jeg ligger hellere vågen i timevis (hvilket jeg gør pt.), end at slås med de drømme … de sidder nemlig i kroppen i timevis efter jeg er vågnet :surrender:

1 Synes om

Okay, jeg ser ikke for mig, at katten arbejder på at rydde op efter ting, der er væltet ned på fortovet. Jeg ser snarere, at det er katten, der vælter dem derned i første omgang. Men det kan selvfølgelig holde betjenten beskæftiget at rydde op efter den :slight_smile:

Nej den laver nok mere ballade end hvad godt er :wink:

Nogen herhjemme sørger for orden … det er ikke jeg :cool:

8 Synes om

Nogen har humor på @RuneS arbejde :tihi:

17 Synes om

Hvor mange af hans kollegaer stammer fra Sri Lanka? :gruble:

1 Synes om

Skal, skal ikke, har lige en diskussion med mig selv om jeg skal bestille mad eller bare varme den ret jeg har i fryseren - tror jeg tager et bad og tænker

2 Synes om

Der skal stå Personaleforeningen :tihi:

3 Synes om

Oda er snart meget billig til salg, skrigeriet stiger lige en oktav hver dag :argh: :argh: :argh: Nu må den løbetid godt gå i sig selv igen :argh: :argh:

3 Synes om