Tanker i april

Jeg render rundt og rydder op og gør rent … ved godt det lyder som aprilsnar, men det er det skam ikke
Min ene søster og hendes kæreste kommer på besøg på onsdag (besøget var på tidspunkt i fare for ikke at blive til noget, grundet strejke, men heldigvis blev den udsat :ok:).
De skal overnatte i mit soveværelse, så det skal jo se ordenligt ud … nu mangler jeg kun at skifte sengetøj og lige støvsuge igen, på dagen de kommer.
Gud hjælpe den kat, der tror den skal brække sig derinde de næste par dage … :venter:
Det er straks værre med det rum jeg skal sove i … det ligner et bombekrater … endnu … men det skal nok se nogenlunde ud, når vi når så langt :kryds:

7 Synes om

Kommer de fra Island? Du har vist også søskende, der er bosat andre steder?

1 Synes om

Hende her bor på Island.
Jeg har én søster der bor i Spanien … resten bor på Island :smil:

2 Synes om

Jeg har muligvis belastet min lænd lidt for meget i dag, for BEEEEEP, hvor det stråler ned i mit ben lige nu
Nåh, det skal vel bare arbejdes væk …

Så svært et tema i denne uge “curlingkatte” - ja det bliver jo nærmest umuligt at finde billeder til det tema :lol:

2 Synes om

Ja det er nærmest en umulig opgave :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 Synes om

fik de sødeste beskeder fra opdrætteren af vores nye curl dreng - hun har fået lavet en speciel nullerput til ham, den er bare SÅ sød, og passer PERFEKT på hans navn… han hedder Nappi, som er betyder knap på Finsk.
nu må denne uge så gerne gå mega hurtigt, så jeg kan komme ned og hente ham i næste uge.

13 Synes om

Nogen, der er interesseret i 30 dages gratis adgang til Washington Post? Jeg har en kode, jeg kan sende til den første, der melder sig :slight_smile:

Meget gerne :slight_smile:

Årh, solskin på en fridag = SÅ blev der ryddet op ude i haven i stor stil. Men selskab af alle kattene selvfølgelig, hehe… Især både Beka og Meta var rigtig gode til at slange sig i en solstråle, helst liige der hvor jeg var ved at rive…

2 Synes om

Synes det er så fedt med nogle fb grupper. Jeg er med i nogle hvor ting gives væk - og skal ud og hente nogle ikea poser i morgen - så skal jeg ikke finde en måde at komme til ikea på, brugen nemlig poserne når jeg vasker tøj, der er de perfekte til tranporten af vasketøjet

3 Synes om

HVIS der er nogen som forærer en vaskeægte Harley-Davidson væk, så giv lige mig et praj … så er du den næstbedste af os to :storrespekt:

1 Synes om

Du må få denne her, når gemalen er færdig med at bruge den. Ja, jeg er nemlig gift med en fjern fætter til The Governator :slem:


(Taget på Harley Davidson fabrikken i York, PA for 1½ år siden; vi kom tilfældigt forbi den dag der var åbent hus!)
VH
Susanne

4 Synes om

Nu må ham skorstensfejeren gerne snart komme, så jeg kan få tændt op. Det sner udenfor og her er hundekoldt :fryser:
Jeg kunne selvfølgelig også bare lade være med at sove for åbne vinduer…

fætter til governator …huh ?
så forstår man støttehjul …

Asani skal til årligt tjek i morgen, og jeg er allerede begyndt at blive nervøs :s: Ikke for undersøgelsen eller den tandrensning, han sikkert skal have. Det skal nok gå, når vi først når så langt. Men for, om jeg kan fange ham og få ham proppet i transportkassen. Er jeg heldig, får jeg ét forsøg, inden han opdager, hvad der er gang i.

Kan du ikke sætte transportkassen klar et sted allerede i dag, så han ikke lurer for hurtigt, hvad der skal ske :slight_smile:

Så kommer kassen frem og bare står og i morgen kan du så bare sidde og nusse ham i god tid og så sætte ham i kassen der. Så han ikke forbinder kassen med at blive fundet frem med at han skal direkte ind i den med det samme.

… og så bare tage jakke og sko på bagefter :slight_smile:

1 Synes om

Den har stået fremme i flere dage allerede :slight_smile: Da jeg tog den ud af skabet, forsvandt han omgående. Men han har ingen problemer med, at den står på højkant ved siden af badeværelsesdøren. Jeg har fundet ud af, at det er nemmest at hælde ham i den på den måde, og det har han tilsyneladende ikke luret - i det mindste.

Nu er det heldigvis fra morgenstunden, vi skal af sted. Så kan de beholde ham, hvis han skal have tandrensning. Så jeg står op, tager tøj på, hælder katten i kassen, hvis jeg er heldig, giver Chili noget hurtig morgenmad (de faster fra midnat) og så af sted. Men det er altså en traumatisk oplevelse for os begge.

ja ok :slight_smile: jeg har også haft god held af at “hælde” dem ned i kassen, når den står lodret. Så er det sværere for dem at stritte imod :slight_smile:

håber det går nogenlunde smertefrit for jer i morgen :slight_smile:

1 Synes om

I de fleste tilfælde viser det sig jo, at jeg har bekymret mig til ingen verdens nytte. :dokdok: Men kan det få mig til at lade være næste gang? Nej, vel? :hoho:

1 Synes om