Tanker i april

Du er bare blevet ramt af havedillen… ligesom os andre. Man kan købe sig meget fattig i de grønne sager :grin:

3 Synes om

Fisk! Og kom nu med svaret … jeg sidder bare her og kan ikke vente LOL MEN bortset fra det … har dæleme gjort nøjagtigt det samme i dag - der ligger en planteskole som har et lille tag-selv udsalg ude foran hvor man så betaler med Mobilepay … og der kom jeg til at købe for 350,-! :slight_smile:

2 Synes om

Nyder at være hjemme ved Sigga-missen igen efter 2 intense kursusdage og overnatning i Århus. Det var altså ikke det samme at gå i seng uden et spindende kattekræ ved siden af hovedpuden :hjerte:

6 Synes om

Mit køkkenprojekt går fremad.
Væg er væltet, ledninger fræset ind i væg og skabe samlet i den ene side.

Nu skal alt så vaskes af; hold nu magle det støvede. Alt er fedtet ind i et fint lag støv. Så inden skabene kan fyldes igen er der liiige et lille vaskeprojekt der skal klares…

Men det begynder at tage form og det tegner til at blive lige så godt som jeg troede det ville blive :grinning:

9 Synes om

tjah …mit næste projekt går ud på at skille dyson ad, vaske alle filtre og blæse kattegrus ud af dimsfiltret …5 minutter så slår den fra i termosikringen

Lyder som om det er på høje tid at den får en stor omgang blæst på strategiske steder :wink:

Jeg kunne lugte lige nøjagtig nok til at blive enig med mig selv om, at det nok var meget heldigt, at jeg stort set ikke kan lugte noget … da jeg trådte ind ad døren herhjemme
Smagsløgene er også sat ud af drift … jeg kan smage forskel på sød/salt/sur, men ellers kunne jeg lige så godt spise pap.
Jeg hoster stadig lunger og lever op hvert andet øjeblik og til træning i formiddags, manglede jeg i den grad luft … nu må den sygdom altså godt rejse videre :venter:
Men trods sygdom og manglende luft, leverede jeg faktisk en forbedring i kondi-testen (vi mangler kun én uge af rygskolen, så nu bliver vi slut-testet) i forhold til den for 9 uger siden, det synes jeg godt nok er imponerende :rock:

4 Synes om

Det har den så fået…+ en modificering af Hepa filtret …ragelse…men nu sutter den bedre end fra ny

1 Synes om

Det er jo fint med konditionen, men har det også hjulpet på ryggen? Og har du fået noget med dig, som du kan fortsætte med derhjemme?

Ja og ja

Det gør stadig ondt i min lænd når jeg sover, men det gjorde det jo også i perioder, før diskusprolapserne … så deeeet :surrender:
Jeg kan lave alle øvelserne fra kurset derhjemme, men tiden må vise, om jeg får det gjort … men jeg stopper jo ikke med at træne … nu går jeg tilbage til mine gamle hold, hvor vi faktisk laver en del af de samme øvelser :ok:

3 Synes om

Note to self: Husk (!!) at lukke for vandet, før du fjerner koblings-dimsen (der forsyner opvaskemaskinen med vand) fra vandhanen …

4 Synes om

I morgen står den på…Døllefjelde Musse marked :slight_smile:Det glæder jeg mig til…og håber på at finde ting til kattegården som jeg ikke kan leve uden, samt en masse sommerblomster derud til :slight_smile:
OG…så må det altså godt være bare nogenlunde vejr :slight_smile:

1 Synes om

Lisbeth, kan der snart presses mere ind i den have - kattene og hundene skal jo også kunne være der? :laughing:

2 Synes om

Ork jo…der kan være en masse endnu :joy:

2 Synes om

Så er det jo spændende hvad I kommer hjem med :yum:

1 Synes om

Vaffel, du er en dejlig kat når du så kærligt vil putte. Men jeg foretrækker dig altså som puttekat og ikke som pruttekat. Sikke en hørm… :besvimer:

2 Synes om

Jamen er man glad og godt afslappet er det svært ikke at lade vindene gå… hilsen Brian :nauseated_face:

Husk at stemme på ugens kat:

3 Synes om

I dagens anledning. Dansk tekst til “Easter Parade”.

1 Synes om
1 Synes om