Tanker i april

På Fyn! Min svigerindes hus skal sælges nu! :thumbup: der kan evt følge et par meget ude huskatte med. Spred venligst! :smil: åbent hus i morgen.

https://www.boligsiden.dk/salg/543522987?s=3&sd=true&p=1&d=1&i=60

@PiaB og @galath I må gerne låne Fiona og Joy så de kan lære jeres lidt om god kassekultur.

Begge piger SKAL med ud at køre, dvs jeg tager kassen og siger ‘skal I med så er det nu’ og så kommer de begge spurtende og hopper ind i deres kasser.

Det er fint nemt og ja 7.9.13 for at de bliver ved med at være så nemme at håndtere.

4 Synes om

post kl 16.27…godt klaret postdum

Det ville sikkert være godt, hvis jeg kunne lade være, for det er uden tvivl det, Asani kan mærke. Han kom op i sengen og vækkede mig og skulle nusse som sædvanligt. Da jeg stod op, var han væk! Eller næsten væk - han havde parkeret sig selv under sofaen, og han kom ikke frem, selv om jeg gav Chili mad, og selv om de ikke havde fået mad siden midnat.

Jeg troede, jeg lige kunne få fat i ham og hive ham ud (det er jo parketgulv), men så kunne jeg ikke få ham under kanten på sofaen. Og det er det, jeg mener - man får én chance, for nu var han jo helt klar over, at noget var på færde. Det lykkedes mig alligevel at lokke ham langt nok ud med godbidder til, at jeg kunne få fat i ham, men hvor jeg bare hader det :ked:

Nu er han hos dyrlægen og skal have renset tænder og undersøges for kløe. Det har vi stadig ikke fundet en årsag til.

Status er, at dyrlægen beholder ham til i morgen og fjerner yderligere to tænder :s:

:kram:

Her hjemme glæder det også om at Emina ikke opdager at vi skal til dyrlægen, for så er hun umulig at få fat i. Heldigvis lader det til at jeg endelig har knækket koden, og Alvin er heldigvis, indtil videre, for dum til at gennemskue, at når hun er røget i en transportkasse, så gør han det også. :grin:

Pøjpøj med Asani og tænderne.

3 Synes om

Kan stadig blive overrasket over, hvad man kan være heldig og finde i genbrug :astonished: I dag var det en helt ny, smuk grøn kjole, der sidder lige som den skal og er perfekt til vi skal til bryllup i slutningen af maj :smiley:

8 Synes om

Når man har en kat, der gnaver ens sandaler i stykker :venter:

Når man har en kat, der gnaver ens sandaler i stykker :venter:, må man anskaffe sig nogle nye :grinning:

1 Synes om

Og her mener Dorte selvfølgelig nye katte. Så bare se at komme i omdrejninger … :dans:

4 Synes om

Jeg kan godt li’ din tankegang :yum:

Af 7 killinger vælger jeg ham til at blive hjemme der konsekvent IKKE dækker til efter sig :roll_eyes::tired_face::grin: Nå men måske lærer han det engang :smiley:

Sidste killing flytter hjemmefra om 10 dage… Dét bliver til gengæld svært… Hu ha som hun da er krøbet indenfor :hjerte: Men hun er også en pestilens… en rigtig Hildi datter :smiley:

7 Synes om

Lad være med at satse din opsparing på det … LouLou bliver 4 år till sommer og hun har ikke lært det endnu

Jeg tror, Chili hygger sig helt vildt som alenekat. Jeg synes til gengæld, det er virkelig mærkeligt, at Asani mangler. Det er meget mærkbart - måske mest som fraværet af uro. Der ingen, der hele tiden på mange forskellige måder forsøger at fortælle mig, at han er ved at dø af sult :slight_smile:

2 Synes om

Og det får hun lov til at gøre et døgns tid endnu :frowning:

Operationen var gået godt nok, men det blev sent, og dyrlægen vil gerne beholde Asani til i morgen for at sikre sig, at han er okay efter narkosen.

1 Synes om

Må jeg spørge hvad sådan en tandudtrækning koster (du må gerne sende en PM hvis ikke du synes alle skal vide det)? For jeg skal til tjek med Hester på onsdag - og er bange for at hun også skal have trukket tænder ud … og har hørt MANGE skrækscenarier ift. pris for dette?

Det er dyrt - især hos min dyrlæge, som lever 100 % op til sit navn! Til gengæld er han også 100 % samvittighedsfuld og god til katte og glad for dem. Katten er ikke bare sekundær i forhold til hund. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Asani er i gode hænder hos ham, og det er jo også noget værd.

Jeg har ikke forhørt mig om prisen endnu. Heldigvis plejer min forsikring at dække tandudtrækningerne, og de dækker helt sikkert indlæggelse og diverse test, der måtte være foretaget, bl.a. for kløe. Men Asani har også fået en tandrensning og en vaccination, som de helt sikkert ikke dækker. Så når regningen engang kommer, vil det være en blanding af alt muligt.

1 Synes om

Jeg overvejer stærkt om ikke jeg skal investere i den her - så har jeg en garage til min motorcykel …:flojte:

1 Synes om

Første arbejdsdag efter påske, og jeg kan mærke, at jeg er ramt af sommertid. Har ikke haft behov for at vænne mig til det før nu. Træt …

1 Synes om

Jeg undskylder at mit indlæg kom på i en forkert måned.
Men med hensyn til at slette, så har jeg da flere gange set, at der står at et indlæg er slettet af skribenten, så jeg forstår ikke, at det skulle være umuligt?