Tanker i april

Du kan også godt slette indlæg inden for en kort tidsramme, men du kan ikke slette emner (altså der, hvor du har lavet første indlæg). Det fungere helt som KG altid har gjort :slight_smile:

Man ved det er forår, når der sidder frøer og gemmer sig bag kattebakkerne :joy::joy::joy:

5 Synes om

:joy: Har drillet manden, at han har ALT for høje forventninger til weekenden - der er nemlig sat børnechampagne i køleskabet! :hoho: én vi havde glemt at få drukket nytårs aften. :see_no_evil: og så igen havde glemt alt om vi havde efterfølgende også.

:zzz::zzz::zzz: Hurra eller noget… for to katte der absolut mener at de dør af sult hver morgen omkring 05 tiden. I dag fik de vækket mig så meget at jeg ikke kunne sove videre, så nu sidder jeg her og venter på at blive træt nok til at gå i seng igen. suk

Det var ikke en irettesættelse, Eva - blot en oplysning :slight_smile:

Jeg sover om natten, forstået på den måde at der skal meget til at vække mig. Mister fik dog vækket mig kl 2 i nat, han skraber altid på kanten af bakken, når han har brugt den. I nat gik han helt amok, og det var endda den bakke der var længst væk…
Og bagefter fik bakken i soveværelset lige samme tur…

Der må stemmes i tråden med curlingkatte :ok: :grinning:

1 Synes om

@HeroldDesign, jeg har lige sat et link ind i dit opslag.

Min lille Asani er hjemme igen :wehu:

Jeg tror, seriøst han har tabt sig, så jeg kan mærke det, i løbet af de 2 dage. Han føles let som en fjer. Og han er lidt rastløs og kan ikke finde ro. Plus han er sulten!

Man kan godt se på ham, at der er noget ved munden, der generer ham. Han har selvfølgelig fået smertestillende - og skal fortsat have det - men han kan jo nok godt mærke det alligevel. Det forhindrer ham heldigvis ikke i at spise.

16 Synes om

Hvor er det dejligt @galath at høre han er hjemme igen og ikke mindste har det godt!

Hvad siger Chilli til ham… ? Er han både grim, dum og lugter :slight_smile:

Næh, der har ikke været noget. Chili har altid været nem, hvad det angår. Det er værre, når det er Chili, der har været af sted.

1 Synes om

Super tak, det har jeg ikke lige fundet ud af hvordan man gør endnu men det kommer nok :wink:

Du copy-paster bare webadressen/urlen/hvad du nu er vant til at kalde den :wink:

1 Synes om

:bebe: Så håber jeg bare de får en super weekend - katten er vasket, og gjort klar. Tasken og alt det andet er pakket. Og manden er hoppet under dynen da han skal tidligt op. Og så suser han til udstilling hele weekenden. :hjerte:

Øhhh, der er ingen webadresse/url når man bruger appen?

Yes, jeg fandt ud af det, tryk på “kæden” tryk ‘kopier link’ og så indsæt i en anden tråd :ok::grinning:

1 Synes om

Jeg glemmer hele tiden, der er andre muligheder end computeren :slight_smile: Men godt du fandt ud af det alligevel.

2 Synes om

Asani virker glad og tilfreds her til morgen. Jeg er så bange for, at han skal nå at få ondt, inden han næste gang skal have smertestillende. Men det virker ikke sådan. Og nu har han også fået sit smertestillende.

Jeg bad om at få tabletter til ham i stedet for Loxicom eller lignende, fordi han har en aversion mod sprøjter og forsvinder, så snart han ser den. Men nej, jeg skulle bare give ham det i hans vådfoder. Det må man gerne. Som om det skulle hjælpe - det er sprøjten, han er bange for, ikke indholdet.

Enden på det blev, at jeg måtte ud i bryggerset og lave en lille klat medicinsatureret vådfoder til ham derude. Da jeg kom ind igen, var herren igen parkeret under sofaen. Han ved bare med det samme, når noget er på færde. Heldigvis fattede han ikke mistanke til maden, da jeg satte den ind under sofaen til ham.

8 Synes om

https://www.instagram.com/p/BfqhC2Fn-cj/?taken-by=hilarious.ted

7 Synes om

Tror at der er gået forår i kattene, eftersom de løb rundt efter hinanden gentagne gange uden der er lydt et eneste hvæs. Og ingen løse pelstotter. Yay :yatta:

10 Synes om

Glæder mig til Tonto og manden kommer hjem om 1½ time :heart_eyes:

4 Synes om