Tanker i april

Sidder alt for sent på dagen og arbejder på Pawpeds G2 kursus

Her er jeg faktisk både nødt til at læse og tænke :muhaha: ellers består jeg ikke.

Hvad er nu det for noget :stuck_out_tongue:

5 Synes om

Husk at stemme på ugens glade udstillingskat:

6 Synes om

Min opvaskemaskine har ikke virket siden mandag. Der er strøm, den brummer når den starter op og så sker der bare ikke en disse mere. Der har ikke været slukket for vand, jeg har haft slukket for relæ for at teste om det kunne hjælpe. Og der sker bare ikke en hujende fis. Heldigvis kan jeg jo sagtens vaske op i hånden indtil udlejer tager sig sammen og kigger forbi. Han rider IKKE samme dag som han sadler - tværtimod. Venter stadig på at de laver varme og får skruet ned for den latterlige ventilation det suser og hvor det trækker vanvittigt fra. Suuuuuuuuuuuuk, Hvor jeg bare ikke magter det :argh:

Nå - en slat af min udbetalte skat kan da også lynhurtigt bruges på kattene :tihi:
De trængte til både vådt og tørt for ikke at snakke om grusbeholdningen, som er helt i bund.
Men nu kan kattene vist klare sig 4-5 måneder igen :smiley:
… og så kom der lige LIDT hvalpesnolder i indkøbskurven, men også kun LIDT! :slight_smile: Lidt lækkert vådfoder til at fylde i Kong’en, lidt gnavestænger fra Animonda, tre små marvben (som mest skal bruges til at fylde lækkert vådfoder i) og et par gode tørrede skinkeben… Altså bare lige lidt snolder :ups:

Men så ér det altså også kun bare lige hvalpen og så noget hvalpefoder jeg reelt MANGLER nu :tihi:

4 Synes om

Og han skulle så komme mellem 12 og 16 og sendte en sms 16.45 om at han ikke kommer i dag :argh:

Elysia :dans:

5 Synes om

Er der nogen der ved, hvad den sang hedder som Anastasia dansede pole-dance til i “Danmark har talent” her i aften?

Er det noget du vil i gang med … pole-dancing? :slem:

Lara Fabian - Je suis Malade

  • Hun har optrådt med samme nummer før i 2014
1 Synes om

Var så øv over hun optrådte med ét gammelt nummer fra 2014 - men pyt nok ikke mange der ved det. :slem: og ja det er da forkortet lidt, men man kan nu godt se ligheden. Og for os som kender til det, var det øv, at se noget gammelt i sådan en finale.

Vi havde en dejlig til til Burg i dag :slight_smile:
Desværre var der igen igen ikke ret mange Topic i Aldi der…:(…140 dåser og det er kun en dråbe i havet her, men heldigvis var alle pate som vi ikke kan få her i vores Aldi i Nakskov
Bortset fra det…så blev vi p*ssevåde da vi gik tur i Burg…det øsregnede hele dagen…og så var det at vi måtte gå i læ og trøstespise en god is…og det hjalp på det hele…næsten…der skal godt nok store is til for at glemme alle de fulde svenskere…det er helt vildt som de vrimler der…men pyt med dem…isen var så god :slight_smile:

11 Synes om

Nej, det vil jeg skåne samfundet for. :smile:
Jeg kunne bare godt lide musikken - det var det eneste jeg kunne holde ud at høre på, det andet blev der lynhurtigt skruet godt ned for. :persevere:

1 Synes om

Jeg vidste det ikke - har aldrig set hende før.
Havde tippet hende som vinder - men hun måtte jo så nøjes med 2.pladsen.

1 Synes om

Jeg synes nu ikke, at det er den sang hun optrådte til i aftes - synes også mere det lød til at være en mand, der sang.

Tørrer rådyrhjerter i ovnen.
Det er altså lidt interessant sådan at skære et hjerte op - hjertets anatomi er fascinerende :smiley:

Kom til to “forputtede” hjerter i fryseren, så de var ikke egnet til st spise som aftensmad mer. Men nu er de skåret op i helt små tern og tørres i ovnen som godbidder til hund.
Det er første test på at tørre kød i ovnen og denne gang bliver Bobby-dværgpinscher så testhunden for endnu en af mine tossede tanker :ups:

6 Synes om

Det er denne her Eva :slight_smile:Og den er nemlig god :slight_smile:
Calum Scott - You Are The Reason (Official Video) - YouTube

2 Synes om

:joy: Sorry min hjerne var stået af, jeg havde forvekslet sidste optræden med finale optræden! :dokdok: ! Har åbenbart forsat ammehjerne! Det beklager jeg. :doh: Og kan se @Coon_Danica har linket til den korrekte. Som netop ER en mand som synger. :rolleyes:

Nå pyt, du endte da med at få den rigtig sang du søgte. :hjerte::ok:

1 Synes om

Tusind tak Lisbeth, det var den, jeg efterlyste. :ok:
Kender ikke sangeren, men det tror jeg, at jeg vil komme til. :grin:

1 Synes om

Pyt med det Juvena. der er jo ingen skade sket. :grin:

1 Synes om

Åh suk! Gulvvask ville altså være meget nemmere, hvis kattekræet ikke hjalp… :tankekitty::tihi:

2 Synes om