Tanker i april

Jeg satser trods alt på, at det er en kortvarig fornøjelse for mig … :kryds:

Det håber jeg for dig…det her er ikke sjovt…jeg vil sige det sådan…jeg er så glad hver gang at jeg kan lugte en l*rt :joy:

2 Synes om

Ih altså! Hvorfor skal de sende så mange uhyggelige film sent om aftenen? :venter: Nu tør jeg jo hverken se fjernsyn eller gå i seng!

Enig … har lige set Gremlins på DR3 :yikes:

1 Synes om

Tænk er han allerede 5 år - som tiden dog iler af sted. :wink:

Tillykke med ham - han er jo en skøn lille unge :heart_eyes:

1 Synes om

Den opfattede jeg da som sjov - er det mig, der er noget galt med? :smile:

(I behøver ikke absolut at svare) :yum:

2 Synes om

Tak :slight_smile:
Ja, det er slet ikke til at forstå som tiden dog iler…
Lille gusse…

1 Synes om

Jeg venter og venter…
Jeg glæder mig så meget til at Blåregnen blomstrer…noget at det smukkeste i løbet af året…efter min smag :slight_smile:

3 Synes om

:skrige:

Lige nu mangler jeg den emoji, hvor en computer bliver smadret :knotten:

1 Synes om

Værsgo:

5 Synes om

Jeg skal vist lige vænne mig til at have en slank kat.
I morges åbnede jeg skydedøren til løbegården en smule, og mente at der kunne kattene ikke komme igennem.
Der gik ikke længe før jeg blev mindet om at jeg er vant til småfede katte - Mister havde nemlig snildt kunne komme igennem, og sad i haven. Samtidig sad Stine indenfor og var forundret over hvordan han dog var kommet ud.

Det var vist godt at han blev introduceret til løbegården allerede i går…

5 Synes om

Se DR1 nu :slightly_smiling_face::+1:

Det var bedre! :rock:

Åndssvage maskine kan ikke få kontakt med min printer. Printeren er online, computeren kan godt finde den i netværket, men bliver ved med at fortælle mig, at printeren ikke er installeret på computeren. Når jeg forsøger at installere den, får jeg at vide, at det ikke kan lade sig gøre :dokdok:

Både printer og computer er HP, så man skulle jo synes, de skulle kunne finde ud af at lege sammen. Heldigvis var der en eller anden standard Windows-scan-funktion, der kunne finde ud af at få kontakt. Det havde så været rart at vide, før jeg brugte en halv eftermiddag på det andet :hmpf:

2 Synes om

Har ferie resten af april.

Ahhh det skal nydes ved at pille skabe og reoler i min gamle baggang ned, vælte en væg og samle det hele igen i ny rækkefølge.

Det eneste jeg behøver at købe er 1, 5 m bordplade, resten kan jeg bruge hvad jeg har nu.

Næste etape bliver at sætte 3 nye, gulv til loft, køkkenskabe op. Så har jeg, sådan næsten, vupti et dobbelt så stort køkken.

Ihh det glæder jeg mig til at blive færdig med :sun_with_face:

10 Synes om

Når man kommer i seng på den forkerte side af midnat. Og katten synes, man skal op på den helt forkerte side af kl. 6.00. Møgkræ :godmorgen:

1 Synes om

syns nok det var køligt …kun +2.5 …det var så den sommer

Blev vækket omkring kl 6 af en god omgang massage udført af Stine.
Det er så hyggeligt at hun er begyndt at komme mere op i sengen :slight_smile:
At hun så vækker mig så tidligt er en anden sag…

4 Synes om

Did it! :rock:

Græsplænen både i baghave og i forhave er nu slået med den hånddrevne! Bagplænen slog jeg i går, forplænen i dag - og nu føles det, som om et eller andet kunne finde på at gå i krampe lige om lidt :uha:

6 Synes om

Tror jeg er ved at være en gammel mokke… Jeg bliver simpelthen SÅ irriteret, når journalister i radio/tv og folk i podcasts siger “vi taler omkring…”! Ja, det gør I, hvis I taler omkring et bord (stående eller siddende). Men I taler IKKE omkring politik, brætspil, fodbold mm. Det taler I OM! Og så bliver jeg irriteret på mig selv, fordi jeg bliver irriteret. Suk!

5 Synes om

Jeg bliver irriteret når folk siger og i stedet for at :face_with_monocle:

2 Synes om