Tanker i april

Det kan jeg også få totalt svip af, især når det er på skrift, for så er det da først tydeligt helt forkert :ups:

Jeg er lidt kvast - blev vækket 3.30 af det mest fantastiske tordenvejr, som bare fortsatte og fortsatte. Lå vågen til 5.15, før jeg næsten faldt i søvn. Og vækkeuret ringede så kl 6:15.
Godt nok har jeg fridag, men Daisy skal have sommersko på, og hun skal være ved mekanikeren kl 8.

Man kan godt tillade sig at blive irriteret, når professionelle sprogbrugere har så lidt fornemmelse for det sprog, der er deres primære værktøj.

5 Synes om

Der er simpelthen ikke bedre følelse end når der kommer glade beskeder og billeder fra killingekøbere ind på mail, sms osv :slight_smile:

10 Synes om

Nøj, en fin stribemisser i ‘‘Kender du typen’’ lige nu :hjerte:
Tror det er en British shorthair :gruble:

3 Synes om

Ja, han var godt nok sød :hjerte: - men Flemming var nu ikke helt tryg ved ham :hoho:

2 Synes om

When Monday hits you out of nowhere

Dette var så min morgen!!! :anguished: Ikke med vilje med en vandslange, men et eller andet rør i mit fjernvarmeskab er spunget læk. Vågnede til larmen af vand der sprayede på indersiden af skabet, fugt alarmen hamrede derud af og Joy hoppede lige op i hovedet af mig af skræk. Der var damp og larm til den helt store medalje :open_mouth: Jeg løber nedenunder, kun iført min “birthday suit”, åbner skabet til fjernvarme rørerne og ud står en kraftig spray af varmt vand som jeg får lige i bæret WTF :triumph: . Så fik jeg det morgenbad… Kæft jeg er vågen nu… VVS kommer og sætter noget Carlsen Superklister på senere dd.

Så er jeg begyndt med flyttekasserne herhjemme - lige nu er det de udtjente kasser der fyldes med det jeg smider ud.
Stine har en fest når kasserne er samlet og tomme…
Hun elsker at bide i papkasser, så håber ikke hun får bidt så meget at bunden går ud af en :joy:

3 Synes om

Hvor skal du flytte hen? :slight_smile:

Watch out for flyvende katte :joy: AV, min brystkasse da killing kom flyvende og brugte mig som både start- og landingsbane, da hun skule fange onkel Ease :joy: Dejligt at de gider lege til trods for deres dårlige maver :nauseated_face::mask:

7 Synes om

Over i opgangen lige overfor.
Og i starten af det nye r går turen den modsatte vej.

Vi skal have renoveret så alle skal genhuses.

Orv … se lige hvem katten har slæbt ind igen … :grin:

4 Synes om

Dejligt at “se” dig igen :slight_smile:

2 Synes om

Aaarrgh! … der er 25% rabat på alle varer hos myprotein.dk og så er Colostrum udsolgt??! :argh:
Jeg har holdt pause med det i et par måneder, men Bambina er SÅ hysterisk når ikke hun får det … det rødhårede temperament kommer til fuld udblæsning :blegne:
Der er vel ikke nogen, der ligger inde med Colostrum de vil sælge ud af? :kryds:

Hvis jeg kan finde det har jeg et patentglas et sted i køkkenet med Colostrum fra myprotein.dk - der er næsten ikke brugt af det. Hvis jeg finder det kan vi godt finde ud af noget :ok:

1 Synes om

Tak, det ville være skønt @Gizzemissen :smil:

Jeg har osse noget. En pose næsten ubrugt colostrum.

Ok … og du bor jo noget tættere på, end Tina gør :smil:
Jeg sender dig en pb :ok:

Det gør du bare ^^

1 Synes om

Jeg har aftalt køb hos Anemarie, men tak for tilbudet @Gizzemissen :tak:

1 Synes om

Uh, gæt, hvem der kom til at tage i Plantorama (og Rema) og købte 6 stauder, selv om hun ikke har flere penge til mad i denne måned! :ups:

6 Synes om