Tanker i april

Jeg nåede lige er splitsekund at have samme tanke :joy:

I dag skal jeg hjem til Sigga-missen :hjerte: GLÆDER mig til at se og kramme hende om en 12-15 timer :hjerte:

Så håber jeg ikke, hun er sur på dig. Hvis mine forældre har været væk fra Magic, bruger han en del tid på at skælde dem ud, når de kommer hjem. Han skal også nusses, men de får samtidig det glatte lag :hoho:

Det ved jeg først når jeg prikker hul på det … måske jeg stiller det på en tallerken for en sikkerheds skyld, når jeg åbner det :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det kunne vel lige så godt være killingen :tihi:

Det tror jeg ikke- jeg tror vi skal putte tæt :hjerte:

Alene igen … :pleading_face:

:kram:

Ahhr, du har vel kattene :sweat_smile:

Sandt … Spotty og jeg glæder os til at brede os i dobbeltsengen igen, i nat :crazy_face:

Lille tynde Spotty - skal du fylde resten ?

:joy:

Hvis jeg er heldig, får jeg fodenden … :rolleyes2:

Godt at høre at I har hierakiet på plads :muhaha:

Så er manden og jeg begyndt at vædde om hvornår Chihiro popper. :see_no_evil: Og hvor mange… Hun er nemlig begyndt at søge meget i fødekassen, og har taget 1,3kg på.

En nat tilbage … i morgen i morgen i morgen :smiley:

Spotty og jeg skal sove i nyvasket sengetøj, der for første gang i år har tørret ude i solen … og lugten af gylle :cool:

Så er jeg hjemme, og Sigga bærer tilsyneladende ikke nag. Hun mosler rundt for at komme så tæt på mig som muligt. Næste øjeblik stormer hun ud i haven og stormer ind igen mens hun kalder, og så får jeg en ny kyssetur :hjerte:

Og hvad der er mere vigtigt, hun ser ud som hun plejer, og har spist pænt og været på bakken, siden min veninde var her i morges. :slight_smile:

Det var vist sidste afsnit i føljetonen om vores feriestrabadser.

Dejligt at høre Trine - Sigga er da bare så glad for, at du er hjemme igen :star_struck:

Fåååååårk, der er varmt i dag!

Fnug, du er en kat - du spiser kattemad, IKKE min mad …og slet ikke min is !

I dag er det Gusse’s fødselsdag…hurra, hurra, hurra :flag:
6 år bliver han og i morgen skal vi ud og fejre ham :heart: