Tanker i april

Det tror jeg ikke- jeg tror vi skal putte tæt :hjerte:

Alene igen … :pleading_face:

:kram:

Ahhr, du har vel kattene :sweat_smile:

Sandt … Spotty og jeg glæder os til at brede os i dobbeltsengen igen, i nat :crazy_face:

Lille tynde Spotty - skal du fylde resten ?

:joy:

Hvis jeg er heldig, får jeg fodenden … :rolleyes2:

Godt at høre at I har hierakiet på plads :muhaha:

Så er manden og jeg begyndt at vædde om hvornår Chihiro popper. :see_no_evil: Og hvor mange… Hun er nemlig begyndt at søge meget i fødekassen, og har taget 1,3kg på.

En nat tilbage … i morgen i morgen i morgen :smiley:

Spotty og jeg skal sove i nyvasket sengetøj, der for første gang i år har tørret ude i solen … og lugten af gylle :cool:

Så er jeg hjemme, og Sigga bærer tilsyneladende ikke nag. Hun mosler rundt for at komme så tæt på mig som muligt. Næste øjeblik stormer hun ud i haven og stormer ind igen mens hun kalder, og så får jeg en ny kyssetur :hjerte:

Og hvad der er mere vigtigt, hun ser ud som hun plejer, og har spist pænt og været på bakken, siden min veninde var her i morges. :slight_smile:

Det var vist sidste afsnit i føljetonen om vores feriestrabadser.

Dejligt at høre Trine - Sigga er da bare så glad for, at du er hjemme igen :star_struck:

Fåååååårk, der er varmt i dag!

Fnug, du er en kat - du spiser kattemad, IKKE min mad …og slet ikke min is !

I dag er det Gusse’s fødselsdag…hurra, hurra, hurra :flag:
6 år bliver han og i morgen skal vi ud og fejre ham :heart:

Stort tillykke til lille, store Gusse med de 6 år.
Hvor tiden flyver af sted, jeg synes næsten lige, han er blevet født

:flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Det er stadigvæk pivkoldt om natten. Jeg ved ikke, om det er frostvejr, men der er i hvert fald rim i græsset om morgenen. Jeg må hellere vente til næste uge, med at plante de fine fuchsiaer, jeg har købt - også selv om de skal i krukker.

I morgen er Fårets Dag, og Fynske Fåreavlere holder åbent hus. Jeg har besluttet, at jeg skal ud at se på små påskelam :sheep::ram:

https://sheep.dk/nyheder.html

Sagde lige til Rune, at Birks kinder bliver vildere og vildere… Runes svar: Ja, han er ved at være en rigtig lille hankat!

:dokdok: