Tanker i april

Er det dem med bearnaisesauce indeni :sunglasses:

1 Synes om

@_DK_Sugieh Inden jeg tjekkede, var jeg i tvivl om du svarede @Skattekat eller @Eva_K. :joy::joy:

8 Synes om

Jeg nåede lige er splitsekund at have samme tanke :joy:

3 Synes om

I dag skal jeg hjem til Sigga-missen :hjerte: GLÆDER mig til at se og kramme hende om en 12-15 timer :hjerte:

15 Synes om

Så håber jeg ikke, hun er sur på dig. Hvis mine forældre har været væk fra Magic, bruger han en del tid på at skælde dem ud, når de kommer hjem. Han skal også nusses, men de får samtidig det glatte lag :hoho:

6 Synes om

Det ved jeg først når jeg prikker hul på det … måske jeg stiller det på en tallerken for en sikkerheds skyld, når jeg åbner det :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det kunne vel lige så godt være killingen :tihi:

3 Synes om

Det tror jeg ikke- jeg tror vi skal putte tæt :hjerte:

6 Synes om

Alene igen … :pleading_face:

:kram:

1 Synes om

Ahhr, du har vel kattene :sweat_smile:

Sandt … Spotty og jeg glæder os til at brede os i dobbeltsengen igen, i nat :crazy_face:

15 Synes om

Lille tynde Spotty - skal du fylde resten ?

:joy:

1 Synes om

Hvis jeg er heldig, får jeg fodenden … :rolleyes2:

1 Synes om

Godt at høre at I har hierakiet på plads :muhaha:

1 Synes om

Så er manden og jeg begyndt at vædde om hvornår Chihiro popper. :see_no_evil: Og hvor mange… Hun er nemlig begyndt at søge meget i fødekassen, og har taget 1,3kg på.

5 Synes om

En nat tilbage … i morgen i morgen i morgen :smiley:

8 Synes om

Spotty og jeg skal sove i nyvasket sengetøj, der for første gang i år har tørret ude i solen … og lugten af gylle :cool:

5 Synes om

Så er jeg hjemme, og Sigga bærer tilsyneladende ikke nag. Hun mosler rundt for at komme så tæt på mig som muligt. Næste øjeblik stormer hun ud i haven og stormer ind igen mens hun kalder, og så får jeg en ny kyssetur :hjerte:

Og hvad der er mere vigtigt, hun ser ud som hun plejer, og har spist pænt og været på bakken, siden min veninde var her i morges. :slight_smile:

Det var vist sidste afsnit i føljetonen om vores feriestrabadser.

25 Synes om

Dejligt at høre Trine - Sigga er da bare så glad for, at du er hjemme igen :star_struck:

Fåååååårk, der er varmt i dag!

3 Synes om