Tanker i august

Nogle gange er det forfærdeligt at være gift med Rune… Her til formiddag tvang han mig ud ad døren, så vi kunne spise brunch på en café, og jeg kunne få en ny telefon. Det er et hårdt liv :lying_face:

12 Synes om

JA, den var sgu’ ikke gået her - og så i den varme…! :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

@Lykke, jeg vil gerne sende en rulle mariekiks og en pakke servietter over til dig… hvis du synes du mangler det :muhaha:

1 Synes om

Picasso er blevet stukket i poten af en hveps i dag…det var så synd for ham :disappointed_relieved:

Han har det nu meget godt men benet er hævet…dumme hvepse…

Ja føj for den det lyder jo nærmest som tortur, at du kan holde det ud :joy:

2 Synes om

Smid ham ud - kræv skilsmisse… det der kan ingen da leve med :face_with_hand_over_mouth:

3 Synes om

Se, @RuneS! Det er synd for mig sådan at skulle ud af døren :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Og i morgen leger han uden tvivl med dem igen. Selv om katte er kloge dyr på mange måder, er det ikke én af dem.

2 Synes om

Du har ret…helt sikkert :sweat_smile:

1 Synes om

jeg har ikke tal på hvor mange gange Joy er blevet stukket og hun fatter det bare ikke.
Ryster på poten, kiiiiiiggger på mig ‘jamen aww den stak mig’, og tonser videre efter den næste :dokdok:

Hun hæver ikke så måske derfor hun intet lærer… Jeg har aldrig haft en kat der er så fantastisk til at fange alt flyvende :slight_smile:

3 Synes om

Jeg kunne faktisk godt spise mariekiks :savle:

1 Synes om

det her kan gå hen og blive lidt af en lang torsdag …

bliv nu weekend!

https://m.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/maine-coon/annonce/billeder/40931427-smuk-tortie-maine-coon-pige

Nej jeg skal ikke have flere katte!!! :smelter:

1 Synes om

naaa er du sikker :joy:

Aws! :lovelove:

https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/brande-internat/18bk-1178

2 Synes om

Tidlig morgen. Jeg sidder i stuen med døren til haven åben - og jeg fryser! :thumbup:

1 Synes om

jeg måtte også kravle i både lange bukser og ærmer for at lufte hundhvalp her til morgen :smiley:
… meeen det var stadig i sandaler og bare tæer :tihi:

1 Synes om

Da Claus mistede hans dankort, satte vi hans Mobilepay til min konto… Hvilket vi begge først kom i tanke om i dag, da jeg måtte ringe og spørge om det var ham, der var skyld i at der har trukket en tier på min konto :tihi: Nok er det et lille beløb, men jeg bliver altid skeptisk, når jeg får en besked fra banken med et belæg beløb jeg ikke kan genkende :slight_smile:

2 Synes om

Har lige fyldt en spand med vand, som skal bruges til at blande klor i, som så skal i poolen. Skal mødes med naboen om lidt, vi skal nemlig bruge hendes vægt til af afveje klor. Indtil da står spanden i brusekabinen (altså uden klor) - og Ellie har en fest!! :joy:
På et tidspunkt lød det som om hun var helt i, haha. Så galt var det dog ikke, men hun blev da godt våd op af forbenene og i hovedet. Måtte så skifte vandet da det var fuld af kattehår - og nu er døren lukket.

Smed så en frisk baldrianmus på gulvet, og Ellie var først på. Mmm, det var godt. Nu har Alba overtaget musen, og Ellie ligger våd og småskæv og nyder livet i vindueskarmen. :smiley_cat:

13 Synes om

Figner i haven :smiley:

8 Synes om