Tanker i august

Årh altså… Det er åbenbart svært for mig at få indviet mit spritnye og seje stamnavn…
Alice blev sendt til Aalborg i starten af sommeren - intet.
Daisy blev sendt til Lolland i starten af august - intet.
Nu er Daisy afsted igen i håb om at denne gang bliver der gevinst… :crossed_fingers:

Hvis alt fejler så har jeg heldigvis en ny kæle-klappe-kramme-kat på vej, og den ER født. :sunglasses:
Man ér jo nødt til at have et par kastrater i sådan et katteri… især når den ene er en Røvfus som har brug for en bongkammerat.

10 Synes om

@Barky, jamen så vil jeg da krydse fingre for at det lykkes for jer denne gang. Jeg kender kun alt for godt den slags frustrationer fra Mira. Hos os er alt opdræt sat på standby lige pt… øv øv

Også her… Nogle der kan stampe en fin siam op af hatten der er klar nu :smile:
Men bortset fra jeg mangler en hunkat så er begge drenge chippet og hurra for det. Det er altså en snild opfindelse når nu der går ged i tingene :slight_smile:

2 Synes om

Klart den dårligste tid og jeg var nede at gå ind i mellem, men jeg har været ude at løbe 1 eneste gang i år og det var bestemt ikke 5 km, så jeg er bare glad for at jeg kom igennem :smile:

Blev spurgt i går om jeg ville med til DHL stafetten fordi, der havde været nogle afbud og de manglede en for at holdene kunne gå op, og jeg sagde selvfølgelig ja, hvilket er typisk mig, uden at tænke mig om :tihi:

1 Synes om

Jeg har da aldrig oplevet at orm, øjenbetændelse og forkølelse kan smitte mellem kat og mennesker :roll_eyes: Er jeg totalt uoplyst? Har jeg bare været enormt heldig?

Måske kan denne artikel give et billede af, hvad der er muligt, og hvad der ikke er?

https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/infektioner/symptomer-og-tegn/infektioner-overfoert-fra-kaeledyr/

Ledte efter noget helt andet… men fandt lige et par billeder fra mit eneste exotic shorthair kuld engang for længe siden (ret nøjagtigt 10 år faktisk!) Wehnert´s Greta Garbo, EXO n03 - langt fra perfekt, men sød og sjov - og i den grad i stand til både at spise og trække vejret selv :slight_smile:

12 Synes om

Åhhh sikke én lækkerbisken! :smelter:

Haha åååh den lille lyserøde tunge altså. Hvor sødt! :joy:

Nøj en koxotic :lovelove:

På vej på arbejde i Koblenz og havde fornøjelsen at køre med et ICE tog. Det flyttede sig ganske pænt…
Noget andet end den hjemlige letbane… :wink::joy::joy:

og ja de små har overnattende barnepige :wink:

11 Synes om

Da der kun er et par bidrag til uge 35-konkurrencen, får den lov til at fortsætte i uge 36. De, der har nået at stemme, kan fjerne deres likes igen, hvis de vil - eller lade være, hvis de ikke vil :slight_smile:

1 Synes om

Har desværre ikke nogen billeder der kan bruges :neutral_face:

God idé at lade den køre en uge til. Jeg ved at fx @Susanne_W har, men hun har jo travlt med udstilling pt :slight_smile:

Ja og @Diana_F har da vist også et brugbart billede eller mange. :smiley:

Ja, men gider ikke skulle bruge tid på at finde dem og poste dem. :smiley:

Øv altså :stuck_out_tongue:

Nu har jeg kogt en suppe på en lysegrå T-shirt …

Munden er skyllet grundigt med koldt vand og nu sidder jeg og :skaal: … det burde tage det sidste, af hvad der nu måtte være
Spændt på resultatet … :kryds:

7 Synes om

Keep us posted…! :thinking::sunglasses:

1 Synes om

Mañana …

1 Synes om