Tanker i august

DMI lover rundt 50 mm regn her de næste dage…gangiovnen dk

2 Synes om

Enhver ved at der i Kattens Regelsæt står at en kat skal skynde sig på bakken, når den er skovlet/tømt, vasket og fyldt med frisk grus…

Nu er der tilføjet en regel i den sektion:
Når mennesket har vasket gulv skynder man at overspise og fremprovokere en gang opkast kombineret med en hårbolle…

9 Synes om

Bring

Me

That

Food

!!!

:venter:

no…diy :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

En anden regel er, at slentre ligeså langsomt foran èn, når man skal på toilettet og det er lige ved at gå galt. :open_mouth:

4 Synes om

Ikke lige i aften … jeg trængte til min nye yndlingspizza fra mit nye yndlingspizzaria …

Eller det havde jeg!

Nu overvejer jeg kraftigt om jeg orker dem igen fremover! De VAR gode - her til aften skuffede de godt nok fælt! :frowning:

1 Synes om

Det er lige før at her er koldt i stuen nu… skal vi virkelig lukke døren ud til kattegården…det er godt nok længe siden vi har måtte gøre det…

2 Synes om

Så måtte jeg bide i det sure æble og lukke…her blev for koldt…
Men det skal blive rart i nat :slight_smile:

2 Synes om

Regnvejr til morgen - men stadig kun en byge. Vi vil have Dauerregen. Uafbrudt regn i mindst 6 timer. Gerne et par dage.

Hold nu lige op for et tordenskrald, der kom der :uha: Forhåbentlig får det følgeskab af noget regn.

du må gerne hente 10 mm her…

Næh, nu får vi faktisk noget selv, så gør det ikke noget :slight_smile: Godt nok er det stadig byger, men det her er da den 3. i dag, og så bliver det vel trods alt til noget brugbart. Har du fået for meget?

i hvert fald nok til eventuelle trængende …tror der er kommet 20 mm i nat og formiddag …nu vil jeg gerne se lidt klar himmel

Jeg fik 13 mm i går og 17 mm her til morgen.

Kl 6.45 mente Thor at nu skulle jeg op… Hold nu magle et uvejr!

Det regnet on off hele dagen inkl. en enkelt haglbyge. Men planterne i haven er så tilfredse!!

1 Synes om

kan se blå himmel, måske det bliver til en Perseide eller to

Man tror jo, det er løgn, men min græsplæne ude foran er nærmest blevet grøn overnight! Tæt, grønt græs er det jo ikke, men der skal alligevel ikke meget til for at vække det til live igen, selv om det var helt afsvedet.

2 Synes om

Så går turen igen til Thailand. Denne gang i 10 dage. Det var lidt hårdt at sige farvel til misserne, men de bliver jo passer godt på :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Regn og blæst har knækket en gren på et af mine ævletræer …så jeg må nok lave gelé …eller nowe

Jeg kunne ikke falde i søvn i nat, fordi jeg frøs! :open_mouth:
Så måtte op og finde min (sommer)dyne … det er nok slut for nu med, kun at trække et dynebetræk over sig.

Øv, har lånt nogle Surefeed-skåle for at se, om kattene kunne vænne sig til at bruge dem. Vil gerne have bedre styr på Chilis foderindtag. Jeg tror godt, kattene kunne vænne sig til dem, men hvis Asani overhovedet stadig har sin chip, så sidder den ikke i nakken længere :frowning: